Ik sta achter de politie agent in Kerkrade!

Quoted post

Gast

2015-07-20 14:38

Of in dit geval het vonnis wel of niet terecht is weet ik niet, ik kan dat niet beoordelen. Ik heb de petitie getekend omdat de Nederlandse politie wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Ze zien en ervaren de meest donkere kant van onze samenleving. Van hen wordt verwacht dat ze ingrijpen en paraat staan als het te gevaarlijk is voor ons als burger. We hopen dat ze er zijn en ons helpen als we in de shit zitten. We verwachten dat ze ons beschermen tegen het tuig dat vind dat ze onze spullen mogen stelen waarvoor wij gewerkt hebben. Ze mogen de resten van een zelfmoordenaar van de rails schrapen en de naaste familie vertellen dat hun geliefde nooit meer thuiskomt. Ze reanimeren kinderen en zien tot hun machteloze ontzetting dat ze het leven niet meer kunnen terughalen. Dan wacht de loodzware taak om het de ouders te vertellen, wetende dat die vanaf dat moment geen normaal en gelukkig leven meer zullen hebben. Agenten worden voor rotte vis uitgemaakt, hebben geen "respect" voor andere culturen of "discrimineren" zodra ze iemand met een kleurtje aanspreken op hun gedrag. Agenten worden door hun werkgever vervolgd als ze in het heetst van de strijd in een fractie van een seconde een beslissing moeten nemen die slecht uitvalt voor een dader. Een dader die weet dat hij risico's neemt met wat hij aan het doen is. Laat ik de fooi waarvoor de gemiddelde agent dit allles moet doen maar even buiten beschouwing laten.
Hans

Reacties

Gast

#1322 Re:

2015-07-20 14:41:29