Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#596 Re:

2015-11-10 21:01

#591: "Veilig" -  

En omdat je het dus niet zeker weet en niet kunt garanderen, MAAR OOK: jij dus niet kunt garanderen en niet zeker weet dat er WEL terroristen meeliften, weiger jij maar iedereen een veilig leven. Fraai.

Heb jij je levenswijze ooit aangepast aan? Heb jij Nedewrland ooit geaccepteerd zoals het is? Nee, want dan hoefde je hier niet wekenlang zo'n grote bek open te trekken waar je helemaal niks mee te maken hebt.

ALS HET JE HIER NIET BEVALT: FLIKKER DAN OP!

Reacties

Gast

#598 stop met het haten van mensen die deze petitie tekenen

2015-11-11 04:14:51

Trieste figuren die beweren dat ze niet in discussie willen gaan maar wel elke kans aangrijpen om hun eigen leugens hier te verkondigen en mensen proberen te overtuigen of allerminst opregen.  

Gast

#630 Re: Re:

2015-11-11 13:39:02

#596: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re:  

wat een bullshit! Ik stem niet eens op pvv, maar ik vertrouw niemand die ik niet ken. Ze hebben ook nog andere normen en waRden. Vrouwen zijn niks stelen verkrachten. Nee niet allemaal, maar ik laat me niet eerst iets gebeuren en zeg dan oh die kan ik dus niet vertrouwen. Vluchtelingen die katholiek zijn kunnen niet eens bij de moslims gezet worden want dan word ze wat aangedaan. En wil jij dat denken even veranderen als ze hier komen wonen???