Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#1559 Re:

2015-11-18 14:32

#1556: -  

 Gaat deze petitie over Wilders? Ik dacht het niet. Ik plaats hier nieuwsartikelen en columns over alles wat met de vluchtelingenproblematiek te maken heeft. Want daar gaat/ging deze petitie over: de vluchtelingen.

Dat ik tussendoor werd uitgenodigd om aan te tonen dat Wilders en zijn bende liegen dat het barst, leidt ertoe dat ik inderdaad ook nieuwsartikelen, wetenschappelijke artikelen en columns plaats over de vele, vele leugens van Wilders en zijn wolvenroedel.

Ben ik de Heiland? Ben ik de ziener, de langverwachte Profeet, die hier even het probleem gaat oplossen dat het Westen de laatste tijd bezighoudt?

Of bedoel je te zeggen dat Wilders een oplossing heeft? Nee, Wilders wil zijn kop in het zand steken en anderen de puin laten ruimen. Dat is de "oplossing" van Wilders.

"Geen vluchtelingen meer toelaten" — maar meneer Wilders, die mensen moeten toch ergens naartoe? Mogen andere landen het nu voor u opknappen?

"Grenzen sluiten. Nu." — maar meneer Wilders, dan blijven de problemen buiten onze grenzen toch bestaan en komen die vanzelf uiteindelijk toch ook hier terecht? Of meent u dat Nazi-Duitsland zich tegen liet houden door onze grenzen? Zo werd oorlog nog nooit gevoerd, meneer Wilders.

"Minder Marokkanen" — maar meneer Wilders, die mensen zijn Nederlander en dragen voor een groot deel meer bij aan de Nederlandse maatschappij dan u, hoe wilt u die hun eigen land uitzetten?

"Islam uitroeien" — maar meneer Wilders, hebben die mensen geen rechten dan? Gelden rechten alleen voor 'soorten' die u kiest en niet voor anderen?

Zolang jij gelooft in de "oplossingen" van Wilders, geef jij alleen maar blijk niet te kunnen lezen.

Reacties


Gast

#1573 Re: Re:

2015-11-18 15:55:57

#1559: Stop de opmars van EXTREEM RECHTS - Re:  

 je hebt gelijk stom van mij. Wilders is de enige met geen oplossingen. Dat is wel te zien aan wat dit geweldige kabinet al allemaal voor goede heeft gedaan. Ja grenzen dicht en eindelijk eens opvang in de buurt regelen, waar ze nu van plan zijn meer geld naar toe te laten gaan. Beetje laat maar goed