Djeno verdient een thuis, niet de dood!

Quoted post

jahtanon

#783 Re: Re:

2015-11-28 18:14

#753: - Re:  

ongetwijfeld zal deze hond nu een thuis vinden door sociale media. maar daarmee is het probleem dat men niet weet wat doen met honden in asielen nog niet opgelost.. 

 

wil je dan voor iedere hond die dreigt een spuitje te krijgen een petitie opstarten? 

als ze geen spuitje krijgen uiteindelijk, zijn er dan gwn honden die moeten op straat leven of die men direct laat inslapen door plaatsgebrek..

volgens mij als je een echte dierenvriend ben geef je ieder dee gelijke kansen ? of is deze denkwijze zo verkeerd van mij?

Reacties


Gast

#898 Re: Re: Re:

2015-11-28 20:00:26

#783: jahtanon - Re: Re:  

 Ja als het altijd in de media gegooid werd komen we zeker voor elk dier op die geeuthaniseerd moet worden.

Je wil ook niet weten hoe vaak mensen buiten de media om bij dierenartsen staan om zoiets te voorkomen gewoon gezonde honden maar omdat bijv. een ouder iemand overleden is moet `t hondje die oud is ook maar dood.

Zo`n onzinnig iets en daarom als ons dit ten oren komt staan wij er hoor de ECHTE dierenvrienden.

Ik heb hier ook een oudje van 14 jaar kinderen wilden `m niet toen moeder kwam te overlijden hondje heeft geluk gehad dat hij in een asiel kwam en waar ik `m heb weggehaald en is nu al 1 jaar gelukkig bij mij.

Zeer zeker proberen wij voor iedere hond op te komen die met inslapen word bedreigd en niet alleen nu.

Asiel zelf moest eens meer communiceren dan hadden wij dit niet hoeven te doen deze petitie en niet dreigen met inslapen

geef `m gewoon vrij aan die persoon die `m wil hebben en voor hem geknokt heeft en nog doet.

Mvgr.Erna


Gast

#945 Re: Re: Re:

2015-11-28 21:04:36

#783: jahtanon - Re: Re:  

 in Nl geldt een no kill beleid!