Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#2241

2015-11-29 11:43

Nou van de vluchteling naar zwarte piet al ondertussen, terwijl ik dit al kon voorspellen vroeg ik hem 500 comments terug wat hij ervan vond.

GEEN ANTWOORD

Hij vindt ook dat pallestina een staat is

Flikkeren toch op met die kut discussie hier leven loze gast als je het in Nederland zo kut  vind en je vind dat de blanke Nederlanders zich aan minder heden moeten aanpassen sodemieter je toch gewoon op ? Ik ga ook niet in Turkije wonen en eisen dat ze daar hoofddoekjes verbieden.

Jullie ouders waren bij lange na niet zo lastig als jullie toen ze naar nl vluchten/verhuisden.

NEDERLAND IS VAN DE NEDERLANDERS

En niet de wereld is van iedereen *spuugd*

 

Reacties

Stop de opmars van EXTREEM RECHTS

#2244 Re:

2015-11-29 11:56:21

#2241: -  

 

Nederland moet zich ontdoen van racisme en discriminatie, of dat nu binnen deze landsgrenzen om minderheden gaat of niet — dat doet er niet toe.

Ik geloof best dat jij daar blind voor wilt zijn, want je ogen sluiten, je kop in het zand steken en wegkijken waren toch al je sterkste kanten.

Dit alles wordt geïllustreerd door het feit dat jij denkt dat iedereen, die niet jouw verderfelijke gedachten deelt, dus wel van niet-Nederlandse afkomst moet zijn. Hoe bekrompen moet je zijn om zo één-dimensionaal te denken?

 

Vindt schrijf je met "dt" (2de persoon enkelvoud), "levenloos" is één woord, net als "minderheden", "vluchtten" moet met twee "t"-s (verleden tijd), "spuugt" is met een "t" en "Palestina" met één "l". Toch maar eens een cursusje moerstaal?