Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#2994 Re: Re: Re:

2015-12-30 17:50

#2990: - Re: Re:  

 Het frappante is dat we het nooit over de overbuurvrouw gehad hebben. Waarvandaan haal jij dan nu weer je wijsheid dat wij die zouden laten creperen? Jouw dikke duim.

We hebben het nooit over de Syrische vluchtelingen gehad. Waarvandaan haal jij dan nu weer je wijsheid dat wij het voornamelijk zouden opnemen voor de Syrische moslim-vluchteling? Jouw dikke duim.

Je kunt ons geen "kut allochtonen" vinden, omdat wij niet allochtoon zijn, maar geboren en getogen Nederlander, mogelijk generaties langer dan jij.

Probeer je eens aan de feiten te houden en niet aan jouw veronderstellingen. Die blijken immers keer op keer nergens op gebaseerd te zijn en dus telkens volledig de plank mis te slaan. Ik ken ezels die zich maar één keer…

Reacties


Gast

#3001

2015-12-30 18:03:54

Ik ken ezels die zich maar een keer .... in de kont hebben laten neuken Door jou? 

Moest m toch afmaken 

Je bent allang niet meer in gesprek je bent die ander allochtoon ( autochtone allochtoon ) alleen maar aan het helpen omdat hij zichzelf voor paal hebt gezet en dat wil je op ons gaan uiten. Jammer voor je. Je zit hier alleen niet generaties langer dan mijn familie anders zouden we wel raakvlakken hebben ipv dat we elkaar hier zwart gaan maken. Dat doen echte Nederlanders namelijk niet. Niet meteen zielig gaan doen zoals je allochtone vriend.

Maar laat het vooral niet persoonlijk worden want je vertelt toch niks over jezelf weet ik ook meteen weer met wie ik in gesprek ben. Diegene met wie ik hier al eerder in "gesprek" was

Zielenpoot


Gast

#3017 Re: Re: Re: Re:

2015-12-30 18:29:41

#2994: - Re: Re: Re:  

 Die overbuurvrouw hebben we het al tig keer over gehad, maar jullie kunnen niet lezen! Dat zijn de bejaarden, degene die mantelzorg nodig hebben en gewoon zorg waar alleen bezuinigd word!!!!!