Zeg nee tegen azc Brunssum

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Zeg nee tegen azc Brunssum.


Gast

#2976 Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:12

#2966: - Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Kerel lees eens 15 comments ongeveer terug dan zie je dat die aardappel het woord egoïsme verkeerd gebruikt en niet 1 x maar wel vaker plus al die verschrikkelijke typefouten. Ik ben diegene die aanhaalt dat hij het woord egocentrisch bedoelt.

Maar luisteren naar wat de andere zegt is niet echt het sterke punt van "jullie" 

En ja zoek het maar op want jouw fascistische definitie ervan is het dus niet.

En ff voor jou schrijven kun je maar dat heeft waarschijnlijk 3 generaties geduurd voordat het zover was. Laat staan wat dat heeft gekost en dan nog met zo n domme mening komen.....

Waar gaat het met dit land heen


Gast

#2977 Re: Re: Re:

2015-12-30 17:19

#2973: - Re: Re:  

 Jij bent een afwijking


Gast

#2978 Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:21

#2975: - Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Waarom denk je aan al die Nederanders die niet zo gezegend zijn als wij (heb je dat gemeten of is dat weer duimzuigen van jou?), maar niet aan al die niet-Nederlanders die het nog veel slechter hebben? EGOÏSME.


Gast

#2979 Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:27

#2976: - Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Het mag dan bij ons drie generaties (gemeten, duimzuigen?) geduurd hebben voordat wij begrijpelijk Nederlands konden schrijven, maar wat is jouw excuus? Waarom lukt dat nu nog steeds niet? Wat denk je dat jouw opleiding gekost heeft? Gokje: net zoveel als de onze, al zal onze vervolgopleiding langer en dus duurder zijn geweest. Maar als we dan de opleiding van al die verloren generaties tellen die kennelijk evengoed niet tot adequate beheersing van de moerstaal hebben geleid, dan vrees ik dat de weegschaal toch in jouw nadeel zal overhellen. Zonde toch, van al die verkwiste gelden waarmee zoveel noden gelenigd hadden kunnen worden?


Gast

#2980 Re: Re: Re: Re:

2015-12-30 17:28

#2977: - Re: Re: Re:  

 Spiegel doet het nog niet, zie ik. Draai hem eens om?


Gast

#2981 Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:31

#2978: - Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Waarom blijf je maar Door hameren terwijl je duidelijk geen gelijk hebt.

Jij ben egoïstisch omdat jij mij ervan probeert te overtuigen van wat ik zou moeten zijn volgens jou: egoïstisch en net nog xenofoob en racistisch, maar daar voor ook al.

Zonder dat je dat nadenkt over wat ik hiervan vindt. Jij mag me egoïstisch vinden voor de 100x maar ik ben het niet. Familie, vrienden en collega's heb ik ook nooit zoiets horen zeggen zelfs de autochtone allochtonen niet. 

Maar als jij jezelf wijs wilt maken dat alle Nederlanders die geen vluchtelingen willen egoïstisch en xenofoob zijn, Ben je onderdeel van het probleem. Het probleem: een achterlijke cultuur die eist en niet geeft. En dit in een democratisch land waar tolerantie de achilleshiel is van onze maatschappij. 

 


Gast

#2982 Re:

2015-12-30 17:33

#2968: -  

 Waarom denk jij dat wij "kut allochtonen" zijn? Omdat wij, in tegenstelling tot jou, wél mededogen hebben met de medemens? Een Nederlander kan onmogelijk altruïst en humaan zijn, bedoel je te zeggen?

Ik vrees je te moeten teleurstellen, maar daarmee onderstreep je wel degelijk nog een keer je egocentrisme, hoe "fascistisch" jij de defintie daarvan ook vindt.


Gast

#2983 Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:34

#2979: - Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Waarom zijn jullie toch zo hypocriet ? Heb je de spelfouten in je eigen bericht gezien ? En nee ik geloof niet dat je een betere of langere vervolgopleiding hebt genoten. 

Wat voor werk doe je ?


Gast

#2984 eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:35

#2980: - Re: Re: Re: Re:  

 Schizofrenie? 


Gast

#2985 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:38

#2981: - Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Het ging over jou, lullo. Jouw egoïsme. Het laffe omdraaien van beweringen helpt niet altijd; zeker in dit geval niet.

Het gaat over wat jij bent. Wat jij daarvan vindt doet niet ter zake. Als jij rood haar hebt, dan en jij een roodharige, al vind jij zelf van niet.

Nee, wij willen niemand wijsmaken dat alle Nederlanders die geen vluchtelingen willen egoïstisch en xenofoob zijn, alleen diegenen die voor hun afkeer van vluchtelingen egoïstische en xenofobe redenen aandragen. Mensen als jij, dus.

Tolerantie is voorwaarde voor democratie, maar dat kun je alleen begrijpen als je begrijpt wat een democratie is.


Gast

#2986 Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:39

#2984: - eigenlijk te zielig om op te reageren  

 Nee, dat denk ik niet. Het lijkt me eerder een kwestie van niet weten hoe een spiegel wekt.


Gast

#2987 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:40

#2983: - Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Voor ons een weet, voor jou een raadsel. Hindert jou hoegenaamd toch niet in het maken van veronderstellingen en vooroordelen.


Gast

#2988 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:41

#2981: - Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 "autochtone allochtonen"

Toe maar. Paradoxen geen bezwaar.


Gast

#2989 Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:42

#2986: - Re: eigenlijk te zielig om op te reageren  

 Lullo schreef "schizofrenie", niet ik. LOL


Gast

#2990 Re: Re:

2015-12-30 17:43

#2982: - Re:  

 Je hebt mededogen met die vakantiegangers die hierheen komen. Maar niet met je blanke over buurvrouw die thuis ligt te creperen bij wijze van.

Daarom vind ik je een kut allochtoon.

Selectief altruïsme zou je kunnen stellen. Dat is pas racistisch en xenofoob dus eigenlijk doe je hetzelfde alleen jij denkt eerst aan de gekleurde personen en dan vooral en alleen Syrische moslim vluchtelingen

De 15 miljoen Klimaat vluchtelingen uit Bangladesh?  Die vergeten we nu voor het gemak even.  Wat egoïstisch en egocentrisch van mij dat ik hiervan op de hoogte ben.


Gast

#2991 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:47

#2985: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Er is laatst iemand gepromoveerd op het feit dat tolerantie de zwakke schakel van de democratie is.

Democratie is niet foutloos

En ik weet denk ik meer van de democratie af dan jij hoor zeker weten en waar blijft het antwoord op welk beroep je hebt ? Is het weer zover ?


Gast

#2992 Re: Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:48

#2989: - Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren  

 Ja de man is een beetje van het padje af zo kreeg ik de egoïst die voor jou bedoeld was. Dus we staan weer quitte 


Gast

#2993 Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:50

#2986: - Re: eigenlijk te zielig om op te reageren  

 Een spiegel wekt ook niet

Hebben ze je dat niet geleerd ?


Gast

#2994 Re: Re: Re:

2015-12-30 17:50

#2990: - Re: Re:  

 Het frappante is dat we het nooit over de overbuurvrouw gehad hebben. Waarvandaan haal jij dan nu weer je wijsheid dat wij die zouden laten creperen? Jouw dikke duim.

We hebben het nooit over de Syrische vluchtelingen gehad. Waarvandaan haal jij dan nu weer je wijsheid dat wij het voornamelijk zouden opnemen voor de Syrische moslim-vluchteling? Jouw dikke duim.

Je kunt ons geen "kut allochtonen" vinden, omdat wij niet allochtoon zijn, maar geboren en getogen Nederlander, mogelijk generaties langer dan jij.

Probeer je eens aan de feiten te houden en niet aan jouw veronderstellingen. Die blijken immers keer op keer nergens op gebaseerd te zijn en dus telkens volledig de plank mis te slaan. Ik ken ezels die zich maar één keer…


Gast

#2995 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:51


Gast

#2996 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:52

#2987: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 En jou ook niet laten we vooral niet eerlijk gaan zijn ! Goed voorbeeld 

Dus ik blijf erbij zonde van het geld 


Gast

#2997 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:53


Gast

#2998 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing

2015-12-30 17:54

#2996: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kies maar, lullo, ze zijn allemaal op jou van toepassing 

 Wij hebben tenminste nog Nederlands geleerd. Welzo handig als je Nederlander bent.

Het is zelfs verplicht voor immigranten. Wanneer krijgen autochtone heikneuters een inburgeringscursus?


Gast

#2999 Re: Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:56

#2993: - Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren  

 Tja, misschien is een spiegel niet "foutloos", net zoals een democratie.


Gast

#3000 Re: Re: Re: Re: eigenlijk te zielig om op te reageren

2015-12-30 17:57