Zeg nee tegen azc Brunssum

Quoted post


Gast

#3413 Re:

2016-01-07 19:27

#3408: -  

 Daar heeft de krant altijd vol mee gestaan ja, maar niet alleen blanken ook Marokkanen Turken Joegoslaven noem maar op. De mensen zijn bang met vluchtelingen die nu komen met andere normen en waarden en dat blijkt nu ook niet voor niks. Gelukkig kunnen die teruggestuurd worden, want zoals je zelf al zegt we hebben er zelf al genoeg. Was ook al bekend toen de eerste vluchtelingen kwamen. Niet door vrouw in de winkel geholpen eillen worden bespugen stelen

Reacties


Gast

#3415 Re: Re:

2016-01-07 20:00:34

#3413: - Re:  

 Joegoslaven zijn niet blank?

Als je nu toch zelf zegt dat de kranten regelmatig volgestaan hebben en nog dagelijks staan (zie vandaag) met de wandaden van blanke mannen, dan snap je toch zeker ook dat het zich misdragen niet voorbehouden is aan niet-blanke mannen? Acht jij het potloodventen conform aan "onze normen en waarden" (waarvan wij jou al tig keren hebben duidelijk gemaakt dat die niet bestaan, maar goed)? Of het vermoorden van een jong persoon en die in je eigen tuin begraven?

Waarom wordt het dan zo uitvergroot dat de daders in Keulen mogelijk asielzoekers waren. Ik zeg met nadruk "mogelijk", omdat ik nog steeds heel erg tegenstrijdige verhalen hoor, variërend van "niets met aseilzoekers te maken", tot "Noordafrikanen die asiel aanvragen terwijl ze daarvoor niet in aanmerking komen", tot en met zelfs suggesties dat het om "Syrische vluchtelingen" zou gaan. Jij weet de waarheid niet, ik niet, de Duitse politie niet eens. Maar jullie brandijzers zijn allang heet gemaakt en miljoenen vluchtelingen worden door jullie gebrandmerkt om de daden van enkele tientallen of als je de sensatiemedia gelooft: [honderd-]duizenden (druk pleintje daar in Keulen).

Wat is jullie rechtvaardiging daarvoor? Wat is JOUW rechtvaardiging daarvoor? Wil jij bloeden voor de daden van Tristan van der Vlis of Anders Breivik? Wil jij bloeden voor de daden van Robert M. of Mark Dutroux? Waarom wil je dan wel dat onschuldige Syriërs en Eritreërs moeten bloeden voor een bende zakkenrollers die niet weten wanneer ze genoeg gezopen hebben en hun handen niet thuis kunnen houden?

Doe je ogen open en zie wie je in de spiegel ziet en wie om jou heen zijn.