Tegen azc in Overvecht

Quoted post

geen pseu. Marcel S

#163 Waarom?

2016-01-12 12:23

Waarom?  Kapotgeschoten woningen vanwegen een ziek regiem  is verschrikkelijk. Maar ook hier zal je (zolang ik leef) goede morgen terug zeggen! Als ik je vrouw het beste wens verwacht ik niet zoals laatst dreigementen! In de lift? Schieten kun je wel of niet ,maar een man met baard en jurk ? aub wees niet bang voor mijn hond en verplicht mij nooit om de trap te gaan nemen. Pas toen ik zei dat mijn hond een paspoort had en hy niet (inentingen daargelaten) hy rap de lift uit moest kwam de veronschuldeging. Jeetje uit dankbaarheid verwacht ik(en dat is wel weer mooi) dat ze elke dag voor wat ze krygen heel overvecht schoon maken (en houden) Goh wat zal dat een pracht worden! Flesje leeg?? PRULLEBAK en niet alleen by oud en nieuw er gebruik van maken! Natuurlijk! geef ze een kans,maar by 1 fout?   schiphol enkeltje. Nee daar zijn ze/we te slap voor En toch gun ik ze het beste! Ga niet klitten en kijk me aan! Loop naast je vrouw die als ik haar goedemorgen zeg zelf MAG andtwoorden! . Leer nederlands en je bent by mij welkom voor koffie. Wel je slippers uit en een normale broek aan! En de vrouwen erby (en je dochters)  Oh by ,,ons¨ in de flat gaaat het redelijk. Je moet het alleen afdwingen>

Reacties

Gast

#164 Re: Waarom?

2016-01-12 12:25:38

#163: geen pseu. Marcel v s - Waarom? 

Nou, koning Marcel, onbegrijpelijk toch dat ze niet diep voor jou buigen?

Een goede raad: leer óók eens Nederlands, want voor je het weet kent de asielzoeker beter Nederlands dan jij.