Steun Jitse Akse
Quoted post
Najib Z |
#2671 strafbaar2016-01-16 13:20Volgens mij moet hij gewoon strafrechtelijk worden vervolgd en bestraft wanneer er een bewezenverklaring tot stand komt. Net zoals degenen die vertrekken om bij ISIS aan te sluiten en zich schuldig maken aan wandaden en moord. |
Reacties
NEE niet Strafrechtelijke vervolging dat mag nooit gebeuren dan is den haag het hele kabinet niet |
#3176 Re: strafbaar2016-01-16 15:14:50Hallo Najiib Z , Ik ben maar een gewoon burgertje, maar ik wil toch even reageren op jou reactie . Volgens mijn mening moet dat niet gebeuren zoals jij daar schrijft wat betreft millitair Jitse, Deze Man heeft zijn leven voor het burger volk op spel gezet om ons en eigenlijk de hele wereld, te beschermen, tegen juist diegenen die vertrokken vanuit Nederland om zich bij ISIS aan te sluiten,zodat er nog meer onschuldigen mensen konden vermoord worden door ISIS . DEZE MAN IS EEN HELD !!!!!!!!!!!!!!!!! zie jij dat niet of ben je net als dat hele kabinet de recters ectr die dat niet zien er word oorlog verklaard door de heer Rutte, deze man gaat in zijn eentje er naar toe en sluit zich niet bij ISSIS AAN !!!!!! Maar Helpt mensen die in dat land gevaar op lopen door ISSis DEZE MAN IS EEN HELD geen MOORDENAAR WEET JE WAT HIJ HEEFT GEDAAN ONKRUID VERDELGT WAT NODIG IS, Maar ALS JIJ DIT NU VIND NAJIB Z EN JIJ VIND DIT STRAFBAAR WAND DAT STAAT DAAR JE HEB AAN GEKLIKT IK REAGEER NU OP RE STRAFBAAR !!! ALS IK HET ZO BEKIJK WAAROM ZIT JIJ HIER IN NEDERLAND EN VECHT JIJ NIET VOOR JOU LAND !!!!! GA JIJ JOU FAMILIE HELPEN IN JOU LAND!!!! DE MANNEN DIE HIER NAAR TOE ZIJN GEKOMEN WAT JE MANNEN NOEMT WAARSCHIJNLIJK WEL MAAR VIND IK NIET DIE VROUWEN VERKRACHTEN MEISJES VAN 12 JAAR ALS BRUID NEMEN , EN dan zijn ze nog HIER WELKOM GEHETEN , BIJ MIJ NIET MEER IK VIND ALS ER OORLOG IS IN EEN LAND ZORG JE ALS MAN EERST DAT JE VROUW EN KINDEREN IN VEILIGHEID WORD GEBRACHT !!!!!! MAAR LAAT NIET JE VROUW KINDERTEN OMA'S ACHTER IN EEN LAND WAAR OORLOG IS EN OOK NOG EENS ISSIS ZIT BIJF IN JE LAND EN VECHT ER VOOR !!!!!!!!!!! DAN BEN JE MAN MAAR WAT JIJ DAAR NEER ZET !!!!! STRAFBAAR EN MOET MAAR EEN PROCES KRIJGEN NET ALS DIEGENEN DIE ZICH BIJ ISSIS AAN SLUITEN KOM OP ZEG DAT ZET JIJ OP EEN Petitie NEER WAAR BEN JE NU KONTELIKKER VAN VAN HET KABINET ZODAT JE MAG BLIJVEN ZET JE DAT DAAROM NEER VERGEET DAT MAAR !!!!!!!! MAAR DEZE MAN MAG ZEER ZEKER NIET VERVOLGT WORDEN DAT 1 PUNT DEZE MAN HAD EEN WELKOMS HULDIGING MOETEN KRIJGEN DAT HIJ NOG ON GESCHAAD TERUG IS GEKOMEN EN ZEER ZEKER ZIJN BEST HEEFT GEDAAN OM MENSEN DAAR TE HELPEN UIT HANDEN VAN ISSIS TE BLIJVEN DAT IS EEN MAN !!!!!! VAN DADEN !!!! EN ZO ZIJN ER NOG WEL EEN HOOP !!!!! DAT WEET IK WEL ZEKER !!! ( NIET JIJ Najib Z )))) 2 DEZE MAN MOET EEN STANBEELD IN ZIJN WOONPLAATS KRIJGEN Met de Tekst er op waar hij voor heb gestaan en HELD !!!!!!! 3 De Regering vind ik moet hem dankbaar zijn voor wat deze man heeft gedaan mag hij wel een som geld voor krijgen !!!! ( als de Regering een crimineel zoveel miljoenen kan betalen en vrij weer rond loopt die we weten nog steeds niet waarvoor ) DEZE MAN HEEFT DAAR WEL RECHT OP VOOR ZIJN GOEDE DADEN MENSEN LEVENS GERED UIT HANDEN VAN SCHURKEN !!! 4 Daaar bij mag hij nog eens op het koningklukken huis komen voor zijn verdiende MEDAILLE OP GESPELD TE KRIJGEN !!!! EN DAT MAG ZEKER GEBEUREN ONDER TV UITZENDING EN NIET VAN 1 SEC maar alles wat er gezegt word en rechtstreeks zodat er niets uit geknipt word !!!! DEZE MAN JITSE IS VOOR MIJ EEN HELD EN ZAL HIJ BLIJVEN !!!!!!Deze held mag nooit slachtoffer worden van het curupten zooitje in de politiek falen van dit kabinet.DEZE MAN JITSE MAG VAN MIJ IN DE KAMER HET VOOR HET ZEGGEN HEBBEN , Ik WEET ZEKER DAT NEDELAN DAN WEER NEDERLAND WORD DAT HEEFT DEZE MAN OOK VERDIEND ! Paspoort terug 2 vrij laten 3 niks geen vervolging en Vrijlating meteen en voor altijd 4 als held welkom terug heten 5 geld zal hij wel kunnen gebruiken om even bij te tanken van wat hij allemal gezien heeft daar ook nog zijn hersenen weer op een rustig te krijgen . 5 groot Stanbeeld met naam en tekst HELD 6 heeft een medaille verdiend voor zijn goede in zet EN Mensen allemaal er kan niet genoeg getekend worden wel in de positieve zin deze man is een Held !!!!!! en GEEN !!!!! moordernaar !!! en als ik nu toch bezig ben ze zijn F. cking maf in Den Haag , die vol gevreten zakkenvullers.in den Haag zijn de realiteit kwijt Jitse Spijkers met koppen hebben we wat aan dat heb jij wel gedaan niet lullen maar doen waar je volor staat er staan leven op het spel !!!! ZO IS DAT HEER Najib Z zo zie ik het en wat jij daar neer heb gezet dat noemen ze lulletje rozewaters fijne dag gewnst maar ik blijf achter ONZE HELD STAAN JITSE !!!!!!!!!!! |
Respecteer de euthanasiewet
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1410 Gemaakt: 2024-11-23
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
338 Gemaakt: 2024-12-21
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
219 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
187 Gemaakt: 2024-12-22
Respecteer de euthanasiewet
7808 Gemaakt: 2024-11-02
Pumptrack in joure
128 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5558 Gemaakt: 2024-11-15
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
645 Gemaakt: 2024-12-11
Teken deze petitie! We willen geen McDonalds op de Veluwezoom, aan de bosrand Velp-Rheden
15540 Gemaakt: 2024-01-31
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65278 Gemaakt: 2023-01-17
Voor een landelijk vuurwerkverbod
32 Gemaakt: 2024-12-25
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
155 Gemaakt: 2024-12-10
Laat chinastraat leven!
5432 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
382 Gemaakt: 2024-11-29
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5928 Gemaakt: 2024-11-10
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22377 Gemaakt: 2020-06-30
Verkeersveiligheid Groot Zonnehoeve
106 Gemaakt: 2024-12-10
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1766 Gemaakt: 2024-10-23
Steun familie babayants
5103 Gemaakt: 2024-07-11