Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#1489 Re: Brede steun gemeenteraad voor Moskee donderdag 10 november 2011

2011-11-12 02:46

#1488: - Brede steun gemeenteraad voor Moskee donderdag 10 november 2011 

Vanuit de gemeentraad is een brede oproep aan betrokenen gedaan om in gesprek te blijven natuurlijk in gesprek blijven dat moeten ze maar ze waren al vanaf 2009 in gesprek over een moskee alleen binnen hun muren en ik vertrouw ze helemaal niet meer . En als ik het goed lees alles wordt aangepast parkeren geen probleem verkeer ze komen op de fiets en met openbaar vervoer .En voor de veiligheid moeten we als bewoners opletten en bellen .En de waarde van de huizen

dat zijn geruchten .Ja hoor in gesprek blijven maar luisteren doen we .Naar wie alleen naar wat u wilt horen .Door je ogen te sluiten voor de werkelijkheid . Kan je praten en oplossingen voor nu brengen. Maar de toekomst ach kom is ver weg maak je niet druk. Praten helpt als andere luisteren en daar hun winst uit halen ook voor de toekomst .

Stads Hart loopt leeg  en verloedert   Segwhaert gaat leeg lopen en verloedert  conclusie praten is leuk maar de goede beslissingen maken volgens mij beter maar wie ben ik gewoon een burger .

Reacties

Welles

#1490 Re: Re: Brede steun gemeenteraad voor Moskee donderdag 10 november 2011

2011-11-12 09:11:05

#1489: - Re: Brede steun gemeenteraad voor Moskee donderdag 10 november 2011 

Dat je huis in waarde daalt bij dit soort dossiers is geen gerucht, maar feit! In Wateringse veld verkochtten bewoners hun huis met vijtigduizend verlies in 2008/2009, omdat er een 'hoogspanningshuisje kwam. Buurtvereniging de vijvers weet er alles van....