Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij

Quoted post

Gast

2016-11-06 09:58

Omdat Mvr Simons niet werkelijk de belangen van haar groep vertegenwoordigd. Ze wil enkel media aandacht. Er zijn voldoende feiten die aantonen dat ze zich altijd vrij heeft kunnen bewegen zonder racistische meldingen. Zo ook deelname aan het sinterklaarfeest. Nergens is uit op te maken dat ze voorheen gediscrimineerd werd. Ze heeft gewoon mee gefeest en nooit geklaagd. En nu het een trending topic is, wil ze hierin graag de hoofdrol spelen, omdat ze laatste jaren weinig tot geen publiciteit meer had. Ze wil profiteren van de rancune/ hedze die sommige hebben en dit aanwakkeren van afzet tegen de zgn witte/blanken, dan wel de Nederlandse cultuur. Aanzet tot haat en discriminatie (zwart versus blank) Dit terwijl niemand van onze generaties meer verantwoordelijk kan worden gehouden voor de slavernij van toen. (Wij kunnen het verleden niet veranderen)
Het is duidelijk dat ze dit enkel doet om zieltjes te winnen voor haar deelname aan partij DENK. Ik vind haar nu een karikatuur geworden van zichzelf, een zielig en gefrustreerd persoon. En dit uit zich nu in harde uitspraken waarbij ze nu zelf discrimineert en etnische profileert. Ook hedze tegen bepaalde personen via social media. Een gevaarlijk medium, wat personen Mvr Simons maar graag wil hanteren, heel bewust om juist zo groepen tegen over elkaar te zetten!! En haat te zaaien in onze samenleving.
Daarom wil ik aangifte doen. Ik voel me dan ook erg gediscrimineerd door haar uitspraken als Nederlander.

Reacties

Gast

#2400 Re:

2016-11-06 10:01:52

#2391: -  

Daar ben ik het helemaal mee eens.