Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

2011-12-15 12:41

Telkens als ik in gesprek ben met mijn grootouders, komt er naar voren dat zij zich schamen voor dit Nederland en begrijpen zij niet dat zij in de Tweede Wereldoorlog zo hard gevochten hebben voor dit land. Het land wat op dit moment absoluut geen Nederland meer is. Alles wordt hier afgepakt en zonder te vragen neergezet of ingevoerd. Wat nou democratie? Waarom moet een land dat VOL is alles maar tolereren. De ellende van deze overbevolking is dagelijks zichtbaar. En als je in NL woont, pas je je aan, net als in andere landen dat ook van je verwacht wordt. Waarom blijft dit land maar geld pompen in moskeeën, integratieprojecten en noem maar op. Dit geld kan aan betere doeleinden worden uitgegeven. Ik woon met steeds minder plezier in mijn eigen land. Is dat wat de bedoeling is van deze regering? Mede Zoetermeerders, sta ook op voor jullie normen en waarden. Samen staan we sterk. Steun ook massaal SIP! Ik zeg doen! Liever vandaag nog dan morgen.

Reacties

Bewoonster Seghwaert

#1877 Re:

2011-12-15 13:11:19

#1876: -

Men zegt weleens..vroeger was alles beter en daar was ik het, toen ik jonger was,  niet zo mee eens maar nu ik zelf een dagje ouder ben kom ik er achter dat het WEL zo is. Ook ik ben mijn eigen vertrouwde Holland kwijt met de huidige normen en waarden. Gelukkig bestaan die in mijn eigen kringetje nog wel. Mijn kinderen en kleinkinderen zijn beleefd en houden zich aan de wet. Toch hou ik mijn hart vast voor de toekomst van hen met de huidige ontwikkelingen. Het is zowel  buiten als in huis niet meer veilig en de politiek schijnt dat niet in te willen zien, zowel op landelijk als op gemeentelijk niveau. Er zijn helaas voorbeelden te over en ook  in Zoetermeer. De Hollandse taal hoor je steeds minder terwijl men toch in Holland woont en dat een voorwaarde is maar waar de meeste, van over de grens komende mensen zich niet aan (willen) houden.

Van mij mogen de grenzen dicht. Vol=Vol.

Mede daarom ben ik al vanaf het begin SIP lid en zal mee blijven strijden voor het onrecht wat ons als inwoner van Nederland en Zoetermeer  wordt aangedaan!