Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#2023 Zum Kotzen !

2012-02-04 09:22

Kijk even bij de meest recente berichten op http://www.zoetermeernieuws.nl/search/label/Moskee

Hoewel dit alles natuurlijk te verwachten was van dhimmie Speel word ik nu toch nog kotsmisselijk als ik deze berichten lees en het steeds meer werkelijkheid begint te worden! Wat een misselijkmakend bestuur is er toch in Zoetermeer!

Reacties

Gast

#2024 Re: Zum Kotzen !

2012-02-04 15:43:12

#2023: - Zum Kotzen ! 

inderdaad...de emoties lopen alleen maar hoger op en dat is niet goed voor iedereen. Stelletje etterbakken! Wie nu nog bij de gemeente werkt zou ontslag moeten nemen. Het ergste is nog dat wij hun salaris betalen!!! De stad is beter af zonder bestuur...

Gast

#2025 Re: Zum Kotzen !

2012-02-04 17:23:50

Mee eens: Zum Kotzen!

Op de informatie-avond had de hr. Speel het "slechts" over spits tijdens het vrijdagavondgebed en de twee feestdagen. Wat een verrassing, het gaat nu ook al over de dinsdag en de donderdag, over nu al 100 ipv 30-80 mensen. Over meer dan 400 tijdens de feestdagen!!! Hoe zit het dan met de (brand)veiligheid? Worden de mensen dan gestapeld als er een capaciteit van 300 is? Bij de informatieavond werden mensen gewoon geweigerd, maar dat had weer met een andere (schijn)veiligheid te maken. En dan nog de Ramadan: EEN HELE MAAND OVERLAST!!!!!

Met al deze leugens, verdraaide, feiten, uitstel en geknoei met cijfers moet er toch wel een procedurefout tussen zitten. Door het door de gemeente veroorzaakte moeten procederen zal dit ook een effect hebben op de financieën van het ICZ. Tel daarbij op de (nu al geleden) Planschade en m.i. is ICZ al failliet, evenals de aannemer. Maar wat ik begrijp loont het de gemeente niet de moeite om de financiën van ICZ goed te controleren.

Doorgaan mensen, de gemeente, nog het ICZ met hun volslagen minachting naar de omwonenden kan hier niet mee wegkomen. DIE MOSKEE KOMT HIER NIET!

Robin Hood

#2026 Re: Zum Kotzen !

2012-02-04 20:12:32

Overheid en gemeenten (waaronder de gemeente Zoetermeer) moeten aan alle kanten bezuinigen. De gemeente Zoetermeer vindt de komst van de moskee echter zo belangrijk dat ze trucs gaat toepassen zodat ICZ maar 6% belasting over de grondaankoop hoeft te betalen. De inkomsten van een normaal tarief is blijkbaar ineens niet nodig want die halen ze wel weer weg bij de gewone burger !!!!

Waar is hier de scheiding tussen kerk en staat toch gebleven ?? En zou het CDA nog niet door hebben dat die moslimstemmen hun partij ook niet meer gaat redden ?

Gast

#2027 Re: Zum Kotzen !

2012-02-05 00:07:22

Ik begrijp werkelijk waar niet hoe dit kan doorgaan. Is er nu helemaal niets aan te doen? Het is de reinste oplichterij , bedrog, list, belangenverstrengeling en zelfverrijking. Wat zijn wij een stelletje klootzakken om op deze partijen te stemmen. We moeten de hele handel welke staat vermeld in de dossiers op de zoetermeersite doorsturen naar de ombudsman