Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post

Gast

#2082 Re:

2012-02-18 19:27

#2079: -

Jongeren kunnen over een tijdje ook in de te bouwen moskee terecht. Iedereen is immers welkom in het gebouw?

Reacties

Gast

#2083 Re: Re:

2012-02-19 00:28:10

#2082: Gast - Re:

hé gast volgens mijn snap jij niet waar dit om gaat.   het gaat hier niet om de moskee.    het gaat hier om de manier waarop het  gebeurt.  en de omwoonende zitten hier niet op tewachten op een gebouw in wat voor vorm dan ook het had net zo goed om een jeugeren club kunnen gaan.

Gast

#2099 Re jongeren terecht in moskee

2012-02-25 00:21:58

#2082: Gast - Re:  

welke jongeren die les krijgen in een dicipel die verheven wordt en als een god wordt behandeld .En die vrouwen niet  ziet als een  gelijke en meisje van jonge leeftyd als vrouw en die als de koran wordt verbrand denkt dat hun leven verbrand wordt. Die meisjes als zij ook maar iets van hun lichaam verhullen  sletten noemt . Die onze jongeren dus eigenlijk dingen willen leren waar wij vrijdenken de mensen jaren over gedaan hebben om gelijkheid te krijgen.Nee daar moeten we onze jongeren na toe sturen .En ik weet hoe kan je dit zeggen moslims zijn toch ook gelijk aan ons dat is waar ik graag in wil geloven maar als ik in de wereld kijk hoef ik niet te geloven maar zie ik gewoon dat dit een droom is van wedhouder speel . Een matschappelijkgebouw voor welke maatschappij  niet voor ons gewoon normaal denken de mensen .