Wij zijn tegen de Surinaamse Amnestie wet.

Quoted post

Gast

2012-03-22 10:10

Op de vraag wat we gaan doen is het antwoord simpel. De naam van elke landverrader die onze natie ten onder brengt door mee te werken aan dit abominabele wetsvoorstel zal in de geschiedenis geschreven worden. Misschien dat er wat tijd gewonnen wordt en het onvermijdelijke uitgesteld wordt. Maar het recht zal zegevieren. Of het nou binnenkort is of wanneer de daders als bevende seniele zielige patiëntjes in rolstoelen rondgereden moeten worden zoals meneer Pinochet. Onze generatie zal zich niet laten voorliegen. We zullen ons niet laten verdelen en heersen door vals onderscheid, want waar je ook bent, het Surinaams bloed dat je in je hebt maakt ons broeders en zusters. Het is ons geboorterecht en we laten het ons niet ontnemen. Je wordt wereldkampioen door met je landgenoten in binnen- en buitenland een team te vormen. Je wordt een natie van welvaart door iedereens kennis en inspanningen te combineren. Lakshmi Mittal woont in London. Messi speelt in Spanje. Laat je niet verstommen of misleiden. Je bent geen bijzondere Surinamer, omdat je je toevallig op dit moment in het land bevindt. Je bent geen mindere Surinamer, omdat je je toevallig op dit moment niet in het land bevindt. Recht en waarheid maken vrij. Niet het bagatelliseren van recht en het verloochenen van waarheid.

Reacties

Gast

#159 Re:

2012-03-24 01:18:58

#34: -  

Volkomen mee eens !! Waar ik ook ben in deze wereld Suriname is en blijft mijn Vaderland ! Ik zou een slechte Surinamer zijn als ik niet op : fouten , on juistheden , zou kunnen geageren ! Ik hou van Suriname en zal mijn Land nooit verloochenen... Dus ben ik verplicht mijn mening te uiten !