Help de Nederlandse Eventing pony ruiters naar het EK in Westerstede!

Lieve (paarden) vrienden, familie en supporters,

Deze week werden we onaangenaam verrast door het bericht dat onze Nederlandse Eventing ponyruiters niet kunnen deelnemen aan het Europees Kampioenschap deze zomer door een enorme administratieve fout vanuit de KNHS. De ouders, trainers en andere betrokkenen maar vooral de kinderen zijn enorm teleurgesteld en begrijpen niet hoe een administratieve fout ervoor kan zorgen dat een heel nationaal team niet kan deelnemen.

De internationale federatie voor de paardensport FEI heeft aangegeven geen uitzondering te willen maken op hun regels voor inschrijving. Wij kunnen en willen niet zomaar accepteren dat onze kinderen hier de dupe van worden! Deze ruiters hebben deelgenomen aan internationale wedstrijden en zelfs als nationaal Nederlands team bij de landenwedstrijd in Oudkarspel om deel te kunnen nemen aan het EK.  Deze kinderen trainen een heel jaar, eigenlijk al jaren om aan dit kampioenschap deel te kunnen nemen zij zijn erg aangedaan door deze beslissing. Wij willen door het aanbieden van deze petitie de droom van deze jonge kinderen proberen waar te maken. Help onze Nationale Eventing pony ruiters weer in het zadel en teken de petitie!!!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Roos alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: