help jij mijn droom werkelijkheid maken ?

hoi,

Ik ben Mildried. Sommigen zullen mij kennen maar voor degene die mij niet kennen een beetje meer over mezelf.  Ik ben 27 jaar en volg momenteel de opleiding jeugd & gehandicaptenzorg. Dit is iets dat ik kan doen via de hulp van de VDAB, nu heb ik de studie kriebel wel echt te pakken en wil ik zeer graag de opleiding orthopedagogie volgen als ik mijn momentele opleiding heb afgewerkt. Nu is er een kleine haar in de boter dat je via de VDAB maar 1 opleiding kan volgen, wat ik zeker begrijp. Jammer genoeg heb ik niet de financiële middelen om dit zelf te betalen en in plaats van geld te vragen, vraag ik de hulp door middel van je handtekening. Nu ja kan je zeggen wat maakt jou zo speciaal dat jij een 2de opleiding zou volgen via de VDAB. Het antwoord daarop niets, ik ben gewoon een zeer gemotiveerd persoon die handeld volgende moto "een nee heb je en een ja kan je krijgen.". Help jij mijn ja meer kans te geven ? De opleiding orthopedagogie kan je ook in afstand volgen zullen sommigen zeggen en inderdaad dit is een optie. Maar ik geloof enorm in de meerwaarde van het volgen van lessen op school. Ik leer namelijk het best door te luisteren en interactief deel te nemen in de les, ook is er zo meer feeling met het gegeven lesmateriaal of dat is toch mijn ervaring. Ik geloof dat de opleiding Orthopedagogie zeker een meerwaarde zou zijn om mijn kennis nog meer te vergroten en zo de beste versie van mezelf te kunnen bieden aan de samenleving.

454583817_911781224098656_4179961759521656145_n.jpg457751177_2195581977479900_1890141287443114290_n.jpg

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Mildried alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: