Het Sportpark aan de Boshuizerkade te Leiden moet blijven

Aan de Gemeente en Betrokken Beslissers,

Wij, de ondertekenaars van deze petitie, maken ons grote zorgen over de toekomst van het Open Sportpark in onze wijk. Wij vinden het van essentieel belang dat deze ruimte behouden blijft voor de sportieve activiteiten van zowel kinderen als ouderen. Met deze petitie vragen wij om het behoud van ons sportpark en maken wij de volgende punten duidelijk:

1. Het Open Sportpark moet blijven: Het sportpark is een waardevolle plek voor onze gemeenschap. Hier kunnen kinderen en ouderen veilig en dichtbij huis sporten en bewegen. Dit moet niet verloren gaan!

2. Sporten voor alle leeftijden in de wijk:Het is van groot belang dat kinderen en ouderen in hun eigen wijk kunnen blijven sporten. Een veilige, toegankelijke sportomgeving in de buurt is onmisbaar voor een gezonde en actieve levensstijl.

3. Geen hockeyclub naar de kade:Het plan om een hockeyclub naar de kade te verplaatsen is een grote fout. Dit druist in tegen de belangen van de wijk en de gemeenschap die nu gebruikmaakt van het sportpark. Het behoud van de huidige sportfaciliteiten is cruciaal.

4. Tegen leugens en onduidelijkheid: Er worden momenteel veel onwaarheden verspreid door de gemeente. Wij eisen transparantie en eerlijke communicatie over de plannen die ons sportpark aangaan.

5. Samenwerking met LFC:De LFC had concrete plannen om samen met verschillende partijen tot een oplossing te komen. Dit initiatief verdient serieuze overweging en steun van de gemeente.

Wij roepen u op om onze stem te horen en het Open Sportpark te behouden voor de huidige en toekomstige generaties. Zet alstublieft uw handtekening onder deze petitie. Wij willen kunnen blijven sporten in onze wijk, zonder ver te moeten reizen. Geef onze kinderen de ruimte en een plek daarvoor!

Handtekening:

[Ruimte voor handtekeningen]

Laat uw stem horen en steun deze petitie!**

namens de gebruikers van het veld    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat namens de gebruikers van het veld alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: