Indoor skatepark Tongeren

Ons mooie skatepark op de motten wordt veelvuldig gebruikt en is een succes. Echter is er niet alleen in Tongeren, maar ook elders veel vraag naar een indoor park. In Tongeren wordt nu de oude bioscoop verkocht en dit zou een mooie lokatie zijn. Vandaar deze petitie.

Vele skaters, steppers, skateboarders, bmx'ers die men ontmoet op skateparken thuis en in de omgeving dromen van een indoor skatepark in de nabijheid. Dit zou voor hun mooi zijn in plaats dat er bv weer een blok appartementen komt of wat anders. Ook de Eburonenhal was een mooie kans die helaas ook gaat verdwijnen op termijn. Als jullie het eens zijn, laat dan jullie stem horen door deze petitie te ondertekenen.

Deze petitie vraagt aan de stad om de mogelijkheden te bekijken om een indoor skatepark te kunnen verwezenlijken eventueel in het oude pand van de bioscoop op de grote markt te Tongeren dat nu verkocht gaat worden, zoniet op een andere locatie.

oudebioscoop.jpg

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Kurt Smets alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: