klacht dierenambulance DAR

Heeft U ook slechte ervaringen met dierenambulance DAR?

Een dier in nood hoort zo snel mogelijk hulp te krijgen, een dierenambulance is bij uitstek het meest logische middel om in te zetten.

Vind U ook dat de dierenambulance in andere handen moet komen, dat de gemeente eindelijk eens ingrijpt en dat er een andere stichting de ambulance overneemt?

Wij willen met deze petitie duidelijk maken dat het zo niet langer kan, er gaan onnodig dierenlevens verloren wegen tekort aan vrijwilligers waardoor er maar 1 van de 3 ambulances rijd en soms zelfs helemaal niet, met deze ene ambulance word zo een groot gebied gereden dat er nergens op tijd gekomen kan worden.

Wij willen dit graag anders zien, meerdere ambulances die rijden, meerdere enthousiaste vrijwilligers en geen stem aan de telefoon die zegt wat je moet doen en dat ze de volgende dag wel komen kijken.

Bent U het hiermee eens?

Teken dan deze petitie voor ander beleid en voor beter dierenwelzijn.

Alvast heel erg bedankt, ook namens de dieren die de hulp van de dierenambulance soms zo hard nodig zijn.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Stichting de Hulpketen alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: