Laat het Jan Haring Weekend Doorgaan!

Beste Monnickendammers,

Het Jan Haring Weekend is een begrip in Monnickendam. Het is het weekend waar we als gemeenschap wekenlang naar uitkijken, een moment waarop we samenkomen om gezelligheid en traditie te vieren. Het is een tijd waarin onze stad tot leven komt met festiviteiten en waar we trots laten zien wat Monnickendam zo bijzonder maakt.

Helaas dreigt dit geliefde evenement nu afgelast te worden. Dit komt doordat de doorstroom op de haven niet goed gereguleerd kan worden. De geplande plaatsing van een tent door de Koperen Vis en Bob en Co bij de Palingroker, bedoeld om hun terras te behouden, zorgt voor onvoldoende ruimte voor het opstellen van de rooktonnen. Hierdoor worden de wegen te krap voor een veilige en vlotte doorstroom van bezoekers.

Maar we kunnen dit samen oplossen! Als Monnickendammers kunnen we ervoor zorgen dat het leukste weekend van het jaar gewoon doorgaat. Laten we de tent van de Koperen Vis en Bob en Co weglaten, zodat er genoeg ruimte is voor de rooktonnen en de doorstroom op de haven zoals voorgaande jaren goed geregeld kan worden. Op deze manier kunnen we allemaal genieten van een fantastisch Jan Haring Weekend.

Onderteken deze petitie om te laten zien dat we als gemeenschap achter het voortzetten van dit bijzondere evenement staan. Samen kunnen we ervoor zorgen dat het Jan Haring Weekend een succes blijft en dat we de tradities van Monnickendam levend houden.

Laten we onze stemmen laten horen en ervoor zorgen dat het Jan Haring Weekend doorgaat!

Onderteken de petitie en deel deze met zoveel mogelijk mensen. Samen kunnen we het verschil maken.

Mocht het ons niet lukken om het Jan Haring Weekend door te laten gaan, laten we er als Monnickendammers alsnog een fantastisch weekend van maken!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Jan Haring alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: