Maak Hein Vanhaezebrouck bondscoach!

Het EK Voetbal is een kompleet debacle geworden voor de Rode Duivels, ons nationale elftal.
Angstig voetbal van een getalenteerde maar jonge selectie kregen we voorgeschoteld, verkeerde (en erg vreemde) tactische keuzes van Tedesco deden de wenkbrauwen fronsen. Het bracht ernstige reputatieschade toe aan 'de dappersten aller Galliërs' die de voorbije decennia weliswaar geen prijzen wonnen maar de harten van binnen- en buitenlandese voetballiefhebbers veroverden.

Met als klap op de vuurpijl de heftige frictie met en een schisma onder de Rode Duivels-fan.

Dit wil niemand! Wat dan wel?
Een fris van de lever voetballend elftal, ongedwongen, ontdaan van 'Gouden Generatie'-gebazel, waar een hele natie - in september al - weer achter kan staan omwille van het ontluikende talent, omwille van het onstuitbare enthousiasme, omwille van zijn gezonde ambitie en zijn groeipotentieel. Dat weer 'kampioen' en geliefd wordt omwille van zijn voetbal en niet omwille van vreemde hersenspinsels van een batterij 'laptoptrainers'.

Er is een man in België die dat kan, graag met jongeren werkt, knopen durft doorhakken, tactisch onderlegd en ervaren is. En vrij!
Koppel deze jonge, getalenteerde voetballers aan de optimale toptrainer die beschikbaar is: Hein Vanhaezebrouck!

it's now of never!IMG_2046.jpeg

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Guy Van den Broeck alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: