Sint-Teunisplein & omgeving

Voorkom overhaaste beslissingen!

Het schepencollege van Zoersel wil 6 dagen voor de verkiezingen een beslissing nemen over 10 extra woningen aan het Sint-Teunisplein. Laat de volgende bestuursploeg hierover beslissen, nadat éérst een globaal plan is uitgewerkt voor het Sint-Teunisplein en de directe omgeving.

Wij,

Heerlijk Zoersel, samen met bezorgde Zoerselaars over het Sint-Teunisplein en de schoolomgeving.

roepen het schepencollege op

om nog geen beslissing te nemen over een extra bouwproject in de Kerkhoflei, voordat er een globaal plan is ontwikkeld voor het Sint-Teunisplein en de directe omgeving. Dit plan moet aandacht hebben voor de parkeerdruk, de evenementen, extra ontmoetingsplekken, veilige fietsenstallingen, kwalitatief groen, de verkeersveiligheid rond de scholen en de verkeersafwikkeling in de omliggende straten. Ook moet de mogelijkheid worden onderzocht om de Kerkhoflei recht te trekken en het Sint-Teunisplein te vergroten.

en verzoeken

TOT DIE TIJD: GEEN BESLISSING NEMEN OVER EEN EXTRA BOUWPROJECT IN DE KERKHOFLEI.

Zolang dit plan er niet is, is het onverantwoord om nu al een beslissing te nemen over een extra bouwproject in de bocht van de Kerkhoflei. Want eens goedkeuring wordt gegeven aan het bouwproject worden heel wat mogelijkheden beperkt om van het Sint-Teunisplein en de directe omgeving een aangename, aantrekkelijke en veilige omgeving te maken.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Heerlijk Zoersel alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Wij zullen uw huisadres niet openbaar online weergeven.

Wij zullen uw postcode niet openbaar online weergeven.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: