Steun aan het personeel van ISVAG

Iedereen zet wekelijks zijn of haar afvalzak voor de deur en vindt het normaal dat die wordt opgehaald en verwerkt. Voor vele mensen is dit een ver-van-mijn-bedshow.

Wij, de ISVAG medewerkers, zetten ons dag en nacht in om het afval van 1 op 6 Vlamingen om te zetten in warmte en elektriciteit. Nochtans verkeren we in onzekerheid door politiek gekibbel, vergunningsproblemen en tegenstand.

Nu moeten we onze afvalenergiecentrale sluiten door de vernietiging van de omgevingsvergunning, zonder dat er een oplossing is voor de verwerking van het niet-recycleerbaar restafval en grof huisvuil. We zijn het beu om steeds de dupe te zijn van het "not in my backyard"-principe en eisen duidelijkheid en toekomstperspectief, zowel voor ons als voor onze gezinnen.

Door deze petitie te ondertekenen, steek je het personeel van ISVAG een hart onder de riem en eis je samen met ons een snelle oplossing voor de toekomst van de afvalenergiecentrale aan de Boomsesteenweg en de werkzekerheid van onze mensen!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat Isabelle Verbist alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: