Red de Watermeterfabriek!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Fabriek is alsnog verkocht aan de hoogste bieder...

2021-01-09 09:36:01

9 januari 2020,

Beste buurtgenoten, Haarlemmers,

Eergisteren hebben wij de petitie overhandigd aan het college (GroenLinks, PvdA, D66 en CDA). Nadat wij weer naar huis waren gegaan heeft wethouder Rooduner, die later aanschoof bij de vergadering, laten weten dat de Watermeterfabriek alsnog aan de hoogste bieder verkocht gaat worden.

Na 15 jaar ons best te hebben gedaan zijn wij enorm teleurgesteld. Wanneer de nieuwe eigenaar bekend is gaan wij zo snel als mogelijk met hem/haar om de tafel om te kijken welke samenwerkingsmogelijkheden er zijn. We hopen natuurlijk alsnog dat er een paar dagbestedings- en werkplekken gerealiseerd gaan worden voor de bewoners van Ferm Rozemarijn. Daar blijven wij ons hard voort maken.

Wij gaan ook in gesprek met de gemeente om voor ons plan een andere ontwikkelocatie te vinden. Wie weet versturen wij u ergens in de toekomst een feestelijke uitnodiging.

Bedank voor uw steun!

Met vriendelijke groet,

Simanto Dragtsma
Vincent Feith
Anneke Abma
Gertjan Kok

Simanto Dragtma

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.