Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Laat JOHN DE MOL (SR)per direct het pest gedrag stoppen in Utopia.
Gast |
#762014-09-03 15:31ik vind dat het pesten moet stoppen. en dat ze elkaar moeten respecteren als bewoners onder elkaar. |
Gast |
#782014-09-03 15:34dit is gewoon niet meer normaal dat zo lieve vrouw als Isabelle gepest word heeft vooral ook te maken het feit dat isabella drie stemmen op billy heeft gegeven maar billy is ook onuitstaanbaar met haar gedrag tegen isabella en daarom ging ruud zo tekeer tegen haar en iedereen deed gewoon mee gelukkig zijn er ook verstandige mensen daar zoals joey en Giorgio die daaraan niet mee doen en laura ik hoop dat het snel stopt |
Gast |
#792014-09-03 15:39Het pesten is afschuwelijk in Utopia. Utopia, een afspiegeling van de maatschappij? Het wegkijken en meedoen is net zo erg als het pesten. Onbegrijpelijk dat dit steeds verder ging, en niemand van de medebewoners greep in. Pesters zijn onzekere mensen die jaloers zijn op mensen die iets van hun leven willen maken en normaal in het leven staan. Hun frustraties leven ze uit op een makkelijke prooi. Walgelijk. Ik hoop dat de pesters hun trekken thuis krijgen en dat we ze aanspreken en daarna negeren. Hoe voelt dat pester? |
Gast |
#802014-09-03 15:39Prima deze petitie. Het is walgelijk wat er al tijden aan de gang is in Utopia. De Utopiagedachte is ver zoek in dit programma. |
Gast |
#812014-09-03 15:45heel triest hoe het daar gaat hoe moet isa zich wel niet voelen is gewoon niet normaal dat samen spannen en iemand even goed pakken zeg dan duidelijk wat je stoort |
Gast |
#822014-09-03 15:48het is schandalig wat er in Utopia gebeurt!! Dit alles door afgunst van een stel lamballen die Isa haar succes niet gunnen. Bah! |
PESTEN MAG NIET |
#832014-09-03 15:50DIT PESTEN MOET ONMIDDELIJK STOPPEN IS TE ERG VOOR WOORDEN EN HEEL ERG DAT VOLWASSEN MENSEN ZO DOEN IK ZELF KIJK ELKE DAG VAN OPSTAAN TOT NAAR BED GAAN VANMORGEN WAS HET ZOOOOOOOOOO ERG MET DIE EIEREN GOOIEN ISA KON NIET EENS MEER OP ADEM KOMEN ZE ZIJN ALLEMAAL ZOO JALOERS BAH NOG EVEN VOOR DHR DE MOL STOP HIERMEE DIT KAN NIET IS BETER OM JE EXCUS AAN TE BIEDEN |
Gast |
#852014-09-03 15:53AUB, stop dit pest gedrag, het lijkt verdorie wel een club van asocialen. Ik erger me steeds vaker aan het achterbakse en treiterige gedrag van sommigen deelnemers. Een manier om het mogelijk te stoppen is iedereen verplichten dagelijks enige tijd nuttige arbeid te verrichten. Ton |
Gast |
#862014-09-03 15:55Ik heb deze petitie getekend, omdat pesten in welke leeftijd dan ook sancties opgelegd moet worden. Het is absoluut geen voorbeeld zoals dit gebeurd in een "samenleving" zoals Utopia of waar dan ook. Wat zou moeten fingeren als een nieuwe samenleving. |
Gast |
#872014-09-03 15:56Ik ben blij dat er wordt ingegrepen. Maar het is een schijnoplossing. Deze pesters zullen niet snel tot inkeer komen. Ze hebben geen empatisch vermogen, ze zijn zich niet bewust van hun omgeving en de schade die ze aan richten. Het zijn narcistische mensen. Onbegrijpelijk dat Ze Isa elke keer het gevoel geven dat het aan haar ligt. Arme Isa. Maar ik denk dat de pesters het erg zwaar gaan krijgen als ze uit Utopia zijn. Ik hoop dat ze onder handen worden genomen en nergens een podium krijgen. |
Gast |
#882014-09-03 16:02Hoe ver moet het uit de hand lopen? Isabella roept nu al de hele tijd: Sorry dat ik besta! Volgende keer het programma dystopia noemen! |
Gast |
#892014-09-03 16:05ik weet hoe het voelt om gepest teworden het duurt je leven lang om er omheen tekomen en voor drie tegen 1 kan gewoon weg niet |
Gast |
#902014-09-03 16:08moet afgelelopen zijn met pesten zomige lijkn wel kleuters help elkaar liever |
Gast |
#912014-09-03 16:09Goed zo per direct het pesten stoppen in Utopia, en nog beter het hele NEP programma Stoppen, (wat heeft JdM zich naar beneden gehaald met zo'n nep programma) |
Gast |
#922014-09-03 16:12ER wordt altijd al gepest in Utopia,vooral Isabella maar vanmorgen was the limit, ze hebben haar zo vernederd, en ze was zo aan het huilen...Daar komen ongelukken van, want Isabella kan dit niet aan, en niet tegen die pesters op. Als dat niet stopt zal Isa dr hele leven hier last van houden. ze is al vrij onzeker... nu hebben de pesters met haar gepraat, maar toch nog tijdens dat gesprek haar de schuld geven..en Isabella maar sorry zeggen. Het is verschrikkelijk wat daar de laatste tijd gebeurd tegen dat meisje. |
Gast |
#942014-09-03 16:18Wat een programma, ze moeten zich doodschamen, heb gewoon zitten huilen, wat een achterbakse lui hebben ze in dat spel gezet. En dan heeft J de M jr. nog wel een programma tegen pesten, nou Johnny je kan trots zijn op je vader. |
Gast |
#952014-09-03 16:19Ik volg het en zie het als jaloezie tegen isabella die hard werkt maar enorm gepst wordt en niet meer weet wat te doen ze moet aldoor excuus maken en ieder is tegen haar waarom??Wat ik vanmorgen zag kreeg ik tranen van in mijn ogen, zij aan het werk en die anderen eieren op de grond gooien ik vond dat ze zich goed opstelde maar het is nooit goed. |
Irene |
#96 Re:2014-09-03 16:28Inderdaad,verschrikkelijk dat pesten,daar wil je toch niet naar kijken.Isa kan nu al helemaal kapot zijn,dat is zomaar niet over. Dat zogenaamde verzoen gesprek is niet geloofwaardig,wie wil nou die koeien van Ruud en Billy nog?Die koeienknuffels gingen toch over vriendschap.Ik was van plan ze te bestellen voor Sinterklaas ,maar dat heeft nu geen zin meer. |
Gast |
#972014-09-03 16:38Het is te walgelijk voor woorden wat daar gebeurd,ik kijk alleen naar utopiagekte,en wat daar de twee laatste weken aan de gang is vind ik niet kunnen iemand helemaal geestelijk kapot maken zonder reden.En nu er gelukkig mensen reageren op de pest site gaan ze ineens slijmen op commando!!! Kan dit straffeloos? Ik hoop dat er goede maatregelen worden getroffen. Met vriendelijke groet Mieke! |
Gast |
#982014-09-03 16:44ruud billy iwan en charlot die zijn haar geestelijk helemmaal kapot aan maken die moeten utopia verlaten dit kan zo niet |
Gast |
#992014-09-03 17:00Vanaf het begin heeft JdM aangeven dat alles echt is in het programma. Daarna paste hij het aan om te zeggen dat het een reality real live programma is. |
Gast |
#1002014-09-03 17:01Ik vind het een fantastisch initiatief en ik hoop hiérdoor samen te kunnen bereiken dat het pesten aangepakt wordt en stopt in Utopia. Dat er geen herhaling van dit absoluut niet toelaatbare gedrag getolereerd wordt waar dan ook en ook niet in Utopia. Ik heb met ontzetting en verdriet naar de beelden van de afgelopen tijd gekeken en mijzelf afgevraagd waar dit toe ging leiden! |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Pils Is Veel Te Duur
8281 Gemaakt: 2025-01-22
Gerechtigheid voor Francis en alle andere verkeersslachtoffers
13509 Gemaakt: 2025-01-19
Tegen het rookverbod op terassen
784 Gemaakt: 2025-02-02
PETITIE TEGEN HET WINDTURBINEPROJECT MELSELE E34 VAN 200M HOOG IN EERSTE LIJN VAN DE WONINGEN
344 Gemaakt: 2025-01-29
Stop het doorrijverbod (knip) Nieuw-Sloten
1423 Gemaakt: 2025-01-25
Bollo terug!
1026 Gemaakt: 2024-07-10
🛑 NEE TEGEN HET VERBOD OP AROMA’S IN VAPEPRODUCTEN IN BELGIË! 🛑
176 Gemaakt: 2025-02-04
Zeg NEE tegen het Brummense AZC
128 Gemaakt: 2025-02-01
Behoud losloopgebied Leeghwaterpark
770 Gemaakt: 2024-03-17
Maak de Leyweg (tussen Erasmusweg en Noordweg) 30km-zone!
104 Gemaakt: 2025-02-03
Geen Pilot "Opvang op water" in de Oude Haven
101 Gemaakt: 2025-01-30
Veilige en Moderne Infrastructuur voor De Kreek/Kieldrechtsebaan in Kieldrecht!
95 Gemaakt: 2025-01-30
Oprichting van onafhankelijke vzw voor de Jeugd/Dames.
93 Gemaakt: 2025-01-30
Flexwoningen Voetbalveldje Achterbergsestraatweg
216 Gemaakt: 2025-01-24
Yous night shop
75 Gemaakt: 2025-02-04
Zitjes aan de Dorpshaven van Leimuiden
110 Gemaakt: 2025-01-24
Voor goede arbeidsvoorwaarden bij Lidl
271 Gemaakt: 2025-01-16
Daan terug!
46 Gemaakt: 2025-02-02
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
6453 Gemaakt: 2024-11-15
Behoud live-muziek in Café De Tuin Alkmaar.
1573 Gemaakt: 2025-01-20