wij willen geen Asiel In Gorinchem
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wij willen geen Asiel In Gorinchem.
Gast |
#262015-09-25 10:29Deze petitie heb ik getekend omdat wij nérgens geen opvang voor vluchtelingen willen, oprotten ermee !!!!!!! |
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2015-09-25 10:35- Date of removal: 2015-09-25
- Verwijderingsreden: geen scheldwoorden toegestaan ivm over en weer gescheld wat hierdoor ontstaat. bedankt voor uw begrip
Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)
2015-09-25 10:35- Date of removal: 2015-09-25
- Verwijderingsreden: Geen scheldwoorden in reacties toegestaan
Beheerder petitie |
#29 Re:2015-09-25 10:43Scheldwoorden zijn in deze petitie niet toegestaan. uw reactie word verwijderd. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-09-25 10:44- Date of removal: 2015-09-25
- Verwijderingsreden:
Gast |
#332015-09-25 11:10Niet veilig voor de kids in de wijk, deze nieuwbouwwijk zou een veilige haven moeten zijn en blijven, de mensen hebben er veel geld voor neer gelegd. prima om die mensen te helpen maar NIET in een woonwijk! En zeker niet ZONDER overleg met de buurtbewoners. |
Gast |
#34 Re:2015-09-25 11:30Mensen die er financieel een puinhoop van hebben gemaakt of niet willen werken maar zich wel blijven voortplanten: "ons volk" tsss egoisten ga je diep schamen. Accepteer dat je het met minder moet doen en leef ernaar. Nl heeft een prachtig vangnet voor mensen die dit nodig hebben. De gezinnen die asiel aanvragen die zijn de dupe van anderen. Asielzoekers, Jullie zijn ook in Gorinchem welkom!!!!
|
Gast |
#35 Re:2015-09-25 11:32Er is hier een prima vangnet. Mensen die van 10 euro rond moeten komen hebben dit zelf veroorzaakt. |
Gast |
#362015-09-25 11:37Ik vind dat de vluchtelingen opgevangen moeten worden die er nu zijn maar wel met die belofte dat als alles veilig is in hun eigen land zij gelijk terug moeten naar hun eigen land om hun land weer op te bouwen klink misschien hard maar de Australische aanpak. Iedereen die illegaal dat land binnenkomt krijgt nooit een legale status en wordt of teruggestuurd of op een eiland ver weg gezet lijkt me beter en de stroom zal zeker stoppen opvangen en hulp bieden in eigen regio is het beste voor hen en iedereen maar goed we zullen de problemen in Gorinchem vanzelf moeten ondergaan met 75 procent vluchtende mannen in een woonwijk met allemaal jonge gezinnen ik vind deze petitie goed alleen we houden het niet tegen het is een Nood verordering opgelegd door het COA en de ministers PVDA |
Gast |
#37 Re:2015-09-25 11:39Ik heb precies hetzelfde! Juist voor een nieuwbouw wijk gekozen zodat er weinig onrust is en de boel netjes op orde is.. Nu willen ze op nog geen 50 meter van mijn huis een AZC maken.. IK woon er nog niet eens en als dit doorzet heb ik daar ook zeker geen behoefte meer aan.... |
Gast |
#38 Re: Re:2015-09-25 11:42Dit is echt niet waar dat die mensen er zelf voor gekozen/gezorgd hebben. Mijn moeder is chronisch ziek en helaas krijgt zij geen steun van de overheid. Wordt bij het uvw in/uit/in/uit de ziektewet geplaatst wat ervoor zorgt dat er telkens 70% van het laatst verdiende loon (de ww, de ziektewet) uitbetaald wordt. Reken maar uit, 70% van 70% van 70% etc. Die moet het nu ook doen met 20 euro in de week en ik ben nog studerende. Hulp heeft ze geen recht op ivm eigenhuis, ze moet gaan huren voordat ze ergens recht op heeft. Maar haar hypotheek is 300, huren een stuk duurder..? Dus wat nou die mensen hebben er zelf voor gezorgd. |
Gast |
#392015-09-25 11:45Omdat ik nog gewoon over straat wil kunnen blijven lopen zonder commentaar van dat volk |
bezorgde moeder. Gast |
#402015-09-25 11:53Er komen te veel mensen naar europa,met een islamitische achtergrond terwijl het hier christelijk is.hierdoor ontstaan er hier ruzies en conflicten omdat deze mensen onze leefwijze niet accepteren. Ze willen hallal vlees,hun eigen vrouwen bedekt en gesluierd,maar wel staren naar onze vrouwen.wat weten ze van de europese leefwijze?? |
Gast |
#41 Re:2015-09-25 11:56Zo is het!!! Hunnie komen hiero gewoon, terwijl wij dit land opgebouwd hebben. |
Gast |
#422015-09-25 12:08Lingewijk is niet de juiste plek. En zeker het wellantcollege niet. Een oud gebouw wat op instorten staat? |
anoniempje |
#43 Re: Re:2015-09-25 12:14 Wie gaat dat betalen heb je daar al over nagedacht ?? Ik kan het je proberen uit te leggen. En dit is nog maar een klein stofwolkje......... er is veel meer wat speelt, maar de media probeert iedereen zand in de ogen te strooien omdat de EU gewoon allerlei dingen door willen drukken onder het mom van deze 'crisis' die Merkel met haar achterlijke uitspraak heeft veroorzaakt. Dat is het spel van de media, steeds maar inzoomen op vrouwen en kindjes, |
Gast |
#452015-09-25 12:52Ik wil ze niet in mijn wijk hebben. A. Omdat het een nieuwbouw is. Er worden hier nu net nieuwe huizen gebouwd. Is niet bevordelijk voor de huizen markt. B. Wie zege dat er niks gebeurd in de wijk. Inbraken/diefstal. Ruzie met elkaar. En C. Laat ze maar op oost of op het industrie zitten. |
Gast |
#462015-09-25 12:56Ik ken de huidige bewoners van het wellant college, die moeten er het liefst vandaag nog uit om ruimte te maken! Waar moeten zij dan heen?! |
Jan Singa Gast |
#472015-09-25 13:03Ik heb deze petitie ondertekend omdat een blind paard kan zien aankomen dat dit totaal verkeerd gaat in Europa. Ik ga graag op vakantie om andere culturen te zien en kennis te maken, daar houdt het mee op. En of iemand nu een kruisje slaat, bid tot God of Allah, atheist of wat dan ook het zal mij zorg zijn. Maar ik heb geen zin meer om mij weer en nog meer aan te gaan passen aan een totaal andere gedachtenwereld. Een gedachtenwereld die in zekere zin heel gevaarlijk is voor ongelovigen, want ja dat ben ik. Het Midden Oosten, nu niet bekend om zijn cultuur van dankbaarheid. Meer van 'ik moet en ik heb recht.....en jij moet aanpassen aan mij'. Wie zegt dat het wel meevalt in NL is een aperte leugenaar, die waarschijnlijk uit de linkse 'vluchtelingenruif mee vreet'. Vechtpartijen in AZC, een Syrische vrouw die AZC in Duitsland met een IS kamp vergelijkt, niet om de Duitsers maar om haar mannelijke geloofsgenoten. Tunesier in de trein met diverse nationaliteiten en nog meer verschillende namen. Syrisch paspoort met de pasfoto van edelachtbare heer Rutte erop. Heb in het verleden Somalische 'vluchtelingen' in de straat gehad die nb op vakantie naar Somalie gingen!! Niet gelogen. Omdat die idioten (lees bepaalde groep van NL/Europa) dit allemaal toelieten. Sorry ik zit er niet op te wachten. Straks is dat tentenkamp bij Mekka weer leeg maar helaas die houden de grens dicht voor hun geloofsgenoten omdat zij de cultuurschok niet aankunnen. Natuurlijk is er onder al die 'vluchtelingen' altijd wel een zielig plaatje te schieten, ik vind het ook grappig een zoenend stelletje in een tentje en vreselijk zo'n verdronken manneke op het strand te zien liggen . En dit omdat Pa vroeger zijn tanden niet poetste en in Europa/Canada voor duizenden euro (gratis) wilde laten restaureren. Dit kon zogenaamd in Turkije niet. Laat me niet lachen, hele praktijken doen daar niet anders. Volgens mijnheer was asiel geweigerd door Canada en volgens zijn zus had hij dit nooit aangevraagd. Kortom de stoet met leugens & bedrog is op hol geslagen richting het Westen, mede dankzij Mevr. Merkel. Maar die komt er in Dld nog wel achter. |
Gast |
#482015-09-25 13:03Omdat ik geen zin heb om straks een taal noet gaan leren om in mijn eigen land te kunnen communiseren. Vroeger hadden we zat aan engels en duits |
Gast |
#492015-09-25 13:06Omdat ons land overstroomd wordt door gelukzoekers!! Eerst aan onze eigen mensen denken!! |
Gast |
#502015-09-25 13:16Ben op dit moment in Turkije en zie hoe vreselijk ze zich gedragen wat een ondankbare en respect loze mensen |
|
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1665 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
383 Gemaakt: 2024-12-18
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5748 Gemaakt: 2024-11-15
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
259 Gemaakt: 2024-12-25
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
107 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
136 Gemaakt: 2024-12-15
Sloop niet de 100 jaar oude school
508 Gemaakt: 2024-10-17
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22446 Gemaakt: 2020-06-30
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
60 Gemaakt: 2025-01-01
Respecteer de euthanasiewet
7883 Gemaakt: 2024-11-02
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
42 Gemaakt: 2024-12-31
Heronderhandelingen verlofplanning
104 Gemaakt: 2024-12-28
Lili & Marleen
237 Gemaakt: 2024-12-22
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1212 Gemaakt: 2024-11-09
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5958 Gemaakt: 2024-11-10
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
587 Gemaakt: 2024-11-20
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
679 Gemaakt: 2024-12-11
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
366 Gemaakt: 2024-12-21
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18