Alioune moet in België blijven!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Alioune moet in België blijven!.
Gast |
#262015-10-21 20:58Alioune is een van de best mensen dat ik ooit heb gekend. Hij is goed geïntegreerde aan de maatschappij, respecteert iedereen en is altijd klaar om andere te helpen . |
Gast |
#282015-10-22 11:54Persoonlijk heb ik Ali één maal ontmoet in het bijzijn van mijn dochter, ik heb er toen een praatje mee gemaakt en was tot over mijn oren verbaasd dat deze HEER al volledig aangepast was aan de omgeving en het land. De heer theo francken zou veel beter zijn job moeten uitoefenen en eerst deze mensen die hier aangepast zijn en niets mispeuteren een vergunning te geven. Maar ja, als je plaats moet hebben voor tientallen duizenden anderen en die niet vind is het een gemakkelijke oplossing om de huidige mensen buiten te zetten. Als ze iemand hier zoveel jaren laten leven en zich laten aanpassen (taal, levensstijl, werk ,integratie.....enz) moeten ze deze niet meer uitwijzen. Dit is een laffe werkingsmethode. Misschien heeft de minister zelf geen vrienden en weet niet wat het is om er een te verliezen. Frank |
Gast |
#292015-10-22 12:47Iemand die de moeite doet om zich te integreren moet men niet terugsturen. Er zijn er al genoeg die de moeite niet doen en niet teruggestuurd worden. |
Gast |
#302015-10-22 14:26Ik krijg het niet te verteren dat mijn vriend waar ik dagelijks mee ga trainen sinds twee jaar in deze tijden van niet gefilterde imigratie overvloedt, waar men ons vraagt op een zo menselijk en vriendelijk manier deze bevolkingen te begrijpen en te verwelkomen. Het ligt mij diep en dwars te waarnemen dat een perfect famillie vader, voorbeeld van integratie, op taal ,sociaal en werk gebied dat zijn belastingen als elke burger betaald zomaar na zeven jaar van waar hij moest vluchten om zijn leven terug gestuurd kan worden naar zijn vaderland waar hij zonder twijfel in levensgevaar zal zijn omdat hij voor démocratie streef. . Deze man heeft zijn plaats bij ons !!!!
Deraedt Denis
|
Gast |
#312015-10-22 22:20Omdat Alioune in België gastvrij moet worden ontvangen, zoals humane mensen geboden is te doen. |
Gast |
#342015-10-23 17:15Ik ken Alioune zeer goed. hij was de vriend van me zoon en van mijn.Alioune kwam ieder week langs om te praten en voetbal te kijken of een film.hij vertelde over ze leven in africa.over zijn dochter wat hij doet voor haar en over de goede cijfer dat ze had in school.Waarom moet die jongen ons land verlaten om in zijn land te overlijden en zijn dochter nooit meer te zien.dat doet pijn die jongen |
gast |
#352015-10-24 00:05Alioune ken ik al heel lang. Het is een oprechte, vriendelijke en zeer open man. Hij is een erg gelovige moslim, maar staat open voor elke mening en stelt kritische en geinformeerde vragen. Nooit zal hij je afvallen of betuttelen. Hij spreekt zeer goed Nederlands en helpt waar hij kan. Dit is iemand die zich volledig heeft aangepast aan onze maatschappij. Het zou een schande zijn als hij wordt uitgewezen, want hij heeft al lang bewezen een aanwinst te zijn voor ons. Het eerste wat me bij hem opviel, is dat hij altijd vriendelijk is en heel gemakkelijk kontakt legt. Zoals ze hier zeggen: hij praat tegen een hond met een hoedje op. Dit maakt dat hij zeer populair is en veel vrienden heeft. Vrienden die hem nu door dik en dun steunen en hopen dat er hier nog een kentering kan komen. Zelfs nu blijft hij nederig, ons van harte bedanken voor onze steun en toewijding. Wij kunnen alleen maar dromen van zo een sereniteit en bedeesdheid. |
Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)
2015-10-24 00:07- Date of removal: 2015-10-24
- Verwijderingsreden:
Gast |
#372015-10-24 13:05ik steun jullie volledig , het kan niet dat iemand zolang in belgie is teruggestuurd wordt . ik ben ook bevriend met iemand die hier 3 jaar is waar zijn asiel aanvraag telkens wordt geweigerd. misschien kunnen jullie ook wat info geven wat we kunnen doen . ??? grt; marc |
Gast |
#392015-10-25 07:53Die gast is een voorbeeld voor alle migranten! Taal leren, werken, ..... |
Gast |
#402015-10-25 08:01Deze kerel verdient het om hier te wonen!! Hij is nu nieuwpoortenaar en onze vriend!!!!! |
Gast |
#412015-10-25 08:50Ali is het beste wat iemand kan overkomen ! Hij staat altijd voor iedereen klaar ! Al had hij veel te weinig dan hetgeen hij verdiende, dan nog ging hij alles delen. Ali is perfect geïntegreerd, spreek perfect nederlands. Hijzelf is Moslim, maar dat hield hem niet tegen om meer dan een jaar vrijwillig en zonder enige vergoeding voor de kerk hier te werken, de oude mensen in het rusthuis op te beuren... Niets was Ali teveel gevraagd, maar voor het weinige dat hij nu aan onze Belgische staat vraagt dan kan het niet. Hij vraagt niet meer dan alleen zijn papieren om hier te kunnen werken ( zoals hij al zolang wil, maar niet mocht ) en een menselijk bestaan te kunnen hebben. In zijn land zal hij nooit meer de kans krijgen, hij zal zijn vrouw en dochter nooit meer zien... Ali heeft al veel meer gedaan voor ons, dan wij ooit zullen kunnen terugdoen voor hem. Dus laat hem aub blijven, hij verdient dit meer dan wie ook !!!! |
Gast |
#422015-10-26 11:59Omdat het hier gaat over het doden van een mens ! Als wij deze persoon terugsturen wordt hij daar terechtgesteld. Terwijl bij ons de doodstraf totaal is afgeschaft enerzijds, en hij heeft bewezen zich volledig te willen aanpassen aan onze cultuur en hier ook te willen en te kunnen werken. |
Bernardo |
#432015-10-26 12:05Beste Vrienden en Bekenden, |
Gast |
#442015-10-27 07:51omdat Alioune een heel verstandige man is waar leven in zit, altijd goed gezind is en helpt waar hij kan! Hij spreekt nederlands ongelofelijk goed en is voor ons van grote waarde. |
Gast |
#45 Re:2015-10-28 13:42Hoe kunnen wij deze petitie tekenen en waar? Grts |
Gast |
#46 Re: Re:2015-10-28 18:04als je deze link gevonden hebt zit je al goed. bovenaan op 'signeer' drukken en invullen. achteraf niet vergeten om te delen via facebook of ander. bedankt! |
Gast |
#472015-10-28 18:46Mensen die zich aanpassen,de taal leren en hier werken.... zijn een voorbeeld burger. Voor vele een voorbeeld hoe het moet ! zelf voor sommige Belgen. |
Gast |
#482015-10-31 18:23Ali is een perfecte voorbeeld van integratie, hij woont hier al 7jaar en spreekt goed Nederlands en Frans. Hij was altijd klaar voor anderen te helpen zonder iets terug te krijgen! De mensen die Ali hebben leren kennen, hebben er zeker geen spijt van. Hij gaf mij karateles in Koksijde en was een zeer goeie trainer, hij heeft een goed hart! Nu is hij in Merkplas met al die criminelen en daar moet hij nu niet zijn, dat is zijn plaats niet! Zijn leven zit zeker in gevaar als hij naar Mauritanie terug word gestuurd! ALI MOET BLIJVEN! ALI=WIJ !!! |
|
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Kortsnuiten Blijven Bestaan
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
1663 Gemaakt: 2024-11-23
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
383 Gemaakt: 2024-12-18
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5738 Gemaakt: 2024-11-15
Voor een landelijk vuurwerkverbod!!!!
259 Gemaakt: 2024-12-25
Betere busverbindingen voor Wakkerzeel
106 Gemaakt: 2024-12-29
Bezwaarschrift betreffende 2024 Immoment WLO BKL52
136 Gemaakt: 2024-12-15
Sloop niet de 100 jaar oude school
505 Gemaakt: 2024-10-17
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22446 Gemaakt: 2020-06-30
Gemeentepark terug sluiten na zonsondergang of andere oplossing voor deze problematiek
60 Gemaakt: 2025-01-01
Respecteer de euthanasiewet
7879 Gemaakt: 2024-11-02
Duidelijke communicatie en handhaving van het verbod op vuurwerk in Dilbeek
42 Gemaakt: 2024-12-31
Heronderhandelingen verlofplanning
104 Gemaakt: 2024-12-28
Lili & Marleen
237 Gemaakt: 2024-12-22
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1211 Gemaakt: 2024-11-09
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
5958 Gemaakt: 2024-11-10
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
679 Gemaakt: 2024-12-11
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
587 Gemaakt: 2024-11-20
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
143 Gemaakt: 2024-12-13
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
366 Gemaakt: 2024-12-21
Ethica moet de moestuin aan de dunne bierkade behouden!
349 Gemaakt: 2024-09-18