Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte.
Gast |
#7262011-10-13 23:13Volgens mij moet er e.e.a. tegen te houden zijn indien er een procedurefout is gemaakt. Daar kunnen we wel een expert gebruiken. Misschien valt er met de vertegenwoordiger van Jehova schiftelijk bewijs te verkrijgen van zijn aantijgingen omtrent de verkoop van de grond, de redenen van afwijzing voor de Jehova, de brandveiligheid enz. Meer buurtbewoners zien te bereiken, politieke partijen aanschrijven, alles aanschrijven wat we kunnen bedenken. Niet het CDA, die hebben hun ziel al verkocht. De man op de voorste rij links, zei dat hij slechts kort op de akkerdreef woont, had zinnige dingen te melden. Misschien heeft u een procedurefout kunnen ontdekken. Worden de wettelijke regels omtrent parkeren wel nageleefd, kan toch niet die paar parkeerplekken op 300 mensen? |
Bezorgde bewoner |
#727 Wie is SIP?2011-10-13 23:16Ik wil geloven dat dit tegen gehouden kan worden. Als maar zoveel mogelijk mensen bezwaar maken, als iedereen maar gelooft dat wij dit tegen kunnen houden. Hoger beroep, Raad van State. Voorbeeld Hillegom, Utrecht, Groene Hart, nog meer succesverhalen? Maar wie coordineert dit, is dit SIP? Hoe kunnen mensen zich bij SIP aansluiten? Is er een e-mail adres/contact adres? |
Gast |
#7282011-10-13 23:21Sowieso zoveel mogelijk bezwaar maken. We kunnen het sowieso zo lang mogelijk tegenhouden. Kwestie van de langste adem. |
Gast |
#729 Re: Wie is SIP?2011-10-13 23:22#727: Bezorgde bewoner - Wie is SIP? sipzoetermeer@gmail.com |
SIP |
#730 Re: Wie is SIP?2011-10-13 23:23 |
Gast |
#7312011-10-13 23:26Er zou iets moeten worden georganiseerd dat als er bezwaar kan worden aangetekend dat iedereen hierop wordt gewezen met de uitleg hoe men dat moet doen. Op die manier kun je misschien 2000 bezwaren per bezwaarmoment krijgen. Als men 6 bezwaren per dag kan verwerken ben je dus al een jaar verder per vergunning. |
Gast |
#732 Re: Re: Wie is SIP?2011-10-13 23:29 |
Gast |
#7332011-10-13 23:30Wat een schijnvertoning!! Mensen die volgende week gaan: wees voorbereid. We worden besodemieterd. Slap gelul, er worden geen concrete toezeggingen gedaan wat betreft veiligheid en parkeerdruk enz. Het is een done deal, no matter what. Onze bezwaren wegen niet op tegen de belangen van de moslimgemeenschap. Draait alleen om geld. Niet ons geld, want wij kunnen die grond niet kopen. Dit bestuur zit liever in de reet van..... |
Gast |
#7342011-10-13 23:32Wij willen bezwaar indienen, wie weet waar we die kunnen downloaden? Dan kunnen we die meteen volgende week indienen! |
Gast |
#7352011-10-13 23:33Misschien hadden we het toch niet zo beschaafd moeten maken. We dachten dat we beschaafd gehoord zouden worden, Dit heeft ons dus ook niks opgeleverd. Tja, wij hadden ook geen jurk en baarden...... |
rocky |
#736 wethouder speel vertrouwen dacht het niet !!!!!2011-10-13 23:41In Zoetermeer is CDA-wethouder Frank Speel opgestapt. Hij deed dat, omdat er veel is misgegaan bij een bedrijf dat medische apparatuur reinigt. De onderneming, Sterigenics, heeft in 2006 en 2007 meer van de kankerverwekkende stof ethyleenoxide uitgestoten dan is toegestaan. |
Gast |
#7372011-10-13 23:42geen moskee in segwaert zeker niet tenkoste van een stukje groen |
anti wethouder speel |
#738 bezwaarschrift2011-10-13 23:46http://www.nationaleombudsman.nl/voorbeeldbrief-bezwaarschrift Hier boven een link naar een standaard bezwaarschrift. Hier onder vragen en antwoorden over het indienen van bezwaarschriften http://home.wanadoo.nl/verpel/geld/334bzwrmaknfaq.html Geef het door en oja meneer speel die wethouder is cda. Niet meer cda stemmen dus. |
Gast |
#7392011-10-13 23:46Wat een goed initiatief. Vergeet ook niet dat een moskee doorgaans de hele dag open blijft. Op de vrijdag (gebedsdag) werkelijk de hele dag open en op de zondag gaan de kinderen naar de Koranschool dus ook open de hele dag. Veel succes |
Gerard |
#740 Re:2011-10-13 23:51strak plan. ben ik het helemaal mee eens. zit je gelijk netjes in het centrum. laat de gemeente nu eens eerlijk zijn en ons vooraf eerlijk informeren over deze plannen. Dan kunnen we onze inbreng geven en er samen wat moois van maken. Nu hebben we eigenlijk niets meer te zeggen... Ik wil best meedenken met de gemeente en de ICZ, maar niet onder deze vlag. En zeker niet nu ik heb gehoord dat de ICZ mogelijk banden heeft met extremisten en zeer conservatief van aard is.
|
ssr |
#7412011-10-13 23:55ik ben verdrietig en teleurgesteld dat ik in een stad woon waarin ik niet serieus word genomen....deze avond was een flop!! het is al besloten |
Gast |
#742 Re:2011-10-14 00:08Er moet gewoon een motie van wantrouwen komen tegen het college van burgemeesteer en wethouders op basis van hoe de burger wordt genegeerd. |
Gast |
#7432011-10-14 00:09ik heb de vergadering gezien op internet en niet verbaast en de mensen alles weer beslist en al meer dan een jaar bezig en nu pas na buiten komen en dan zeggen ik vertel een eerlijk verhaal .Ik weet het al een jaar maar vergeten te vertellen .En dan de verkeersdrukte nee openbaarvervoer segwaert is al drukker door de nieuwe lus maar er kan nog meer bij .Ik kreeg een brief hoe kunnen we meer bezuinigen gewoon eerst naar bewoners van een wijk gaan vragen wat er speelt en dan pas beslissingen nemen .Nee lekker naar de rechter gaan geldverspillen en touwtrekken goed gedaan gemeentebestuur deze bezuiniging kost geld. |
Gast |
#7442011-10-14 00:23In Zoetermeer wordt de burger al jaren genegeerd, dus ook dit verbaast mij weer helemaal niks. Ik denk dat het beste wat we kunnen doen is via SIP geld inzamelen (tientje per persoon bijvoorbeeld) om daar zoveel mogelijk varkens-slachtafval van te kopen. Vervolgens dat hele gebied onder dat afval gooien en dan komt de moskee er nooit meer. Dit is al eerder in Den Haag gebeurt en zeer effectief. Okee, het is even stinken met zn allen de komende maand, maar een maandje stinken is nog altijd beter dan jaren lang.... |
Gast |
#7452011-10-14 00:27Vergadering ook online gevolgd. Even los van al het voorgaande, deze wethouder moet heel stevig op mediatraining. O nee, dat betaal ik... Doe maar een andere wethouder dan |
Gast |
#746 Re: Makkelijk2011-10-14 00:32Piet , ik ben het er helemaal mee eens, wat een onzin over die groen strook die er al 30 jaar verwaarloos bij ligt, natuurlijk gaat he om dat gaaies, volgens mij wonen er niet een zoveel moslims in de wijk zegwaert , maar meer in de wijk meerzicht en palestein, in Meerzicht staat nog een katholieke kerk die toch bijna leeg is, laat ze daar lekker gaan liggen op hun kleedjes, en anders blijven ze maar in den haag, daar is het toch een zooitje. |
Gast |
#7472011-10-14 00:32ik kan nu we antwoorden maar beter een jaar wachten doe ik het zelfde als het gemeentebestuur nee ik vertel een eerlijk verhaal niet meer drukte bij station seghwaert en verkeer en dan nog een klein probleempje die meisjes bij de dans school en in de wijk kleed je goed aan niet aanstootgevend zullen leuke danspakjes worden . |
Mien Trut |
#7482011-10-14 00:34Geachte heer of mevrouw, top idee.....DOEN ALLE VARKENSTROEP erop knallen!!! We moeten dingen gaan doen nu, het valt me op dat er veel mensen hier blaten, maar de opkomst was minimaal..........waarom? hebben die mensen alleen een grote mond op internet!!!! kom alsjullieblieft volgende week woensdag!!! KOM ALLEMAAL, ZONDER ACTIE GEEN REACTIE, DEZE PETITIE HEEFT GEEN ZIN DAT IS VANAAF WEL GEBLEKEN!!!! |
pvv aanhanger |
#749 Re:2011-10-14 00:35jij bent zeker van de linkse partij nou ook geen katholieke kerk want die staan op zondag allemaal al leeg.
|
Gast |
#7502011-10-14 00:37Als de moslimgemeenschap zelf vredelievende bedoelingen heeft, waarom zijn ze dan niet eerst de wijk in gegaan en hebben zij eerst kennis met ons gemaakt ? Waarom worden wij voor een feit geplaatst, wordt er vervolgens van ons verwacht dat wij maar zondermeer akkoord gaan en dan wij kennis moeten gaan maken met onze nieuwe buren ? Ik had dus eigenlijk 7000 'buren' verwacht want dat is wat de brief van de gemeente suggereert > "kennis maken met de toekomstige buur" > ik heb geen "toekomstige buur" gezien, alleen maar politie en mensen die in de kou stonden; over met respect behandelt worden gesproken... er is niet eens iemand van het gemeentebestuur naar buiten gekomen om de menigte die buiten stond, toe te spreken; we werden gewoon afgepoeierd. Ja mensen, dat zijn de normen en waarden die onze gemeente erop na houd > AFPOEIEREN. Dat is dus waar het CDA voor staat > shr F. Speel staat voor het verbeteren van de normen en waarden.. tsja.. ach ach wat een vertoning. Ze kunnen het gemeentehuis beter omtoveren tot maffiahuis. |
|
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
64273 Gemaakt: 2023-01-17
Help mee om het Openluchttheater Valkenburg open te houden!!
4881 Gemaakt: 2024-11-10
Respecteer de euthanasiewet
4697 Gemaakt: 2024-11-02
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
381 Gemaakt: 2024-11-09
JA, voor het BEHOUD van uw NMBS-seniorenbiljet - 19 november '24 om 11.30u (station OOSTENDE)
3496 Gemaakt: 2023-04-12
EVMC moet blijven bestaan op de huidige locatie!
772 Gemaakt: 2024-11-07
Stop de fusie tussen het DBC en de Triade/Atlas College
1001 Gemaakt: 2024-02-19
Steun Poptempel De Kuip
1614 Gemaakt: 2024-10-12
Brandbrief niet passend onderwijs
181 Gemaakt: 2024-11-03
Kortsnuiten Blijven Bestaan
1415 Gemaakt: 2024-10-23
Hou Bambrugge leefbaar! Geen nieuwe grote verkaveling meer!
96 Gemaakt: 2024-11-09
Zwembad de Trans moet open blijven!
1048 Gemaakt: 2024-10-31
“Geef Kwetsbare Kinderen in Twenterand Betrouwbaar Leerlingenvervoer!”
81 Gemaakt: 2024-11-13
nieuw perspectief Leermolensenk Rozendaal
84 Gemaakt: 2024-10-29
Zuidplas zeg STOP, tegen de flexwoningen flop!
450 Gemaakt: 2024-11-03
Samen in actie voor een veilige fietsenstalling Arnhem Centraal Sonsbeekzijde
624 Gemaakt: 2024-09-14
Schoolplein IKC Klimboom
70 Gemaakt: 2024-11-14
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
223 Gemaakt: 2024-11-01
Juridische erkenning van Indentured labour als misdaad tegen de menselijkheid
74 Gemaakt: 2024-11-06
Duivensport bij Brabant/Zeeland.
52 Gemaakt: 2024-11-10