Edwin mag niet uit gtst

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Edwin mag niet uit gtst.


Gast

#1926

2012-01-27 10:20

lucas moet blijven

Gast

#1927

2012-01-27 10:23

Waarom, Waarom? Hij zit er nog zo kort in.

Gast

#1928

2012-01-27 11:10

laat die jongen blijven. Ik vond hem juist zoo leuk.

Gast

#1929

2012-01-27 11:11

laat edwin weer terug komen
nu is het zo droevig

Gast

#1930

2012-01-27 11:18

Edwin moet blijven!

Gast

#1931

2012-01-27 11:43

Belachelijk natuurlijk dat ie er uit geknikkerd wordt. Geen idee wat de reden is of waarom het geheim gehouden moest worden terwijl hij het zelf al 3 maanden wist! Jong zit er pas net in!

Gast

#1932

2012-01-27 11:45

Edwin terug!

Gast

#1933

2012-01-27 11:45

edwion moet terug

Gast

#1934

2012-01-27 11:46

..

Gast

#1935

2012-01-27 11:48

goeie actie
Anoniempje

#1936 Waarom??? Edwin

2012-01-27 11:54

Ik snap echt niet waarom Edwin er uit geschreven wordt en op deze manier!!! het had toch een open einde kunnen zijn!! Zodat hij altijd kon terug keren!! Hoe kun je als iemand dood gaat nu terug komen. Ja, Er bestaat 1 mogenlijkheid dat is wel in het echt ook gebeurt dat mensen in door de dokter overleden zijn veklaart, toch ineens wakker worden in crematorium of zo iets. Dat schijnt te kunnen dat je lichaam geen hartslag meer geeft en dan dan blijkt te zijn en toch leeft. maar dan moet wel vandaag of maandag gebeuren!!! Edwin kom aub weer terug, ze idd nog zoveel met jou doen en Lucas. ja heelaas mensen maken FOUTEN ook de schrijvers van gtst!!!!

Gast

#1937

2012-01-27 12:00

Ik snap echt niet waarom Edwin er uit geschreven wordt en op deze manier!!! het had toch een open einde kunnen zijn!! Zodat hij altijd kon terug keren!! Hoe kun je als iemand dood gaat nu terug komen. Ja, Er bestaat 1 mogenlijkheid dat is wel in het echt ook gebeurt dat mensen in door de dokter overleden zijn veklaart, toch ineens wakker worden in crematorium of zo iets. Dat schijnt te kunnen dat je lichaam geen hartslag meer geeft en dan dan blijkt te zijn en toch leeft. maar dan moet wel vandaag of maandag gebeuren!!! Edwin kom aub weer terug, ze idd nog zoveel met jou doen en Lucas. ja heelaas mensen maken FOUTEN ook de schrijvers van gtst!!!!

Gast

#1938 Re: Terugkeer verhaallijn

2012-01-27 12:04

#1434: - Terugkeer verhaallijn

Dit vind ik het beste plot. Ik vind het namelijk ook heel vreemd dat Anton zo afstandelijk doet, en dit zou dat wel verklaren... Laten we het hopen!


Gast

#1939

2012-01-27 12:05

ook al is Edwin dood verklaard, ik kan helpen bij het script dat hij weer bij de levenden is. Schijndood. Het lichaam heeft zo veel uitgeschakeld zodat het zich kon genezen, met behulp van de toegediende vaccinatie van zijn vader.
De oplossing voor de terugkeer van Edwin zo dichtbij.

Gast

#1940

2012-01-27 12:12

Waarom zit Laura er bijvoorbeeld nog in? Zij heeft echt al jaren geen verhaal meer. En jef is ook niet meer dan een figurant tegenwoordig. Bing is irritant en de Noudster moet ook maar eens een andere rol gaan spelen in een andere serie!

Gast

#1941

2012-01-27 12:31

Belachelijk dat ze Edwin uit de serie hebben geschreven is. Zijn verhaallijn was nog lang niet ten einde! Op deze manier maakt men bij gtst hun eigen soap van kant. Edwin was een karakter wat nog een lange toekomst in de serie had kunnen hebben. Doodzonde dat hij weg is. Grootste fout ooit.

Gast

#1942

2012-01-27 13:01

Ik ben het met mijn voorgangers eens. Als eerste kan ik zeggen dat normaal gezien het vertrek van een personage uit de soap nooit geheim word gehouden. Het is altijd bekend, of iemand nou zelf weg wil of dat iemand er uit word geschreven. De makers wisten dus heus wel dat dit vertrek veel los zou gaan maken en hebben er daarom bewust voor gekozen om dit geheim te houden. Raynor zelf mocht natuurlijk niks zeggen gezien zijn contract. Wat moet hij zich naar en vreselijk hebben gevoelt lijkt mij. Als je eerst helpt de soap weer uit een dal te trekken, en dan word je als oud vuil afgeserveerd. Dat blijkt wel uit de reactie op deze petitie van de makers en sommige spelers. En dan zeggen we houden geen rekening met de fans... ja ja maar wij kunnen jullie serie wel maken of breken. Verhaaltechnisch paste Edwin er niet meer in? Dat is wel de meenst grote onzin die ik ooit gehoord heb. Idd wat mijn voorganger schreef, Jef en Laura hebben niet meer dan een figurantenrol, ze moeten eens door het beeld komen maar wat voor meerwaarde ze nog hebben? Nina...alleen tasjesdief maar verder weinig verhaallijnen, Sjors en dan die uitermate irritante Bing, of Rick die ook totaal geen verhaal meer heeft nu, en ga zo maar door. En dan de vehaallijnen of die zo echt zijn....Noud lag vorige week nog bijna op sterven zijn vitale functie's waren uitgeschakeld en hoppa een wonderserum (wat ook niet eens echt bestaat tegen het Ebolavirus, want ik heb er onderzoek naar gedaan) en meneer staat alweer heerlijk te huppelen door het beeld, alsof wonder Jomanda langs is geweest. En nu we het trouwens toch over Noud hebben wat heeft die nou voor boeiende verhaallijnen? Beetje rondlopen in zijn Noud Bout pakkie en meer ook eigenlijk niet. En dan krijgen we nu even twee Turkse dametjes (nee ik bedoel niet dat ik daar iets op tegen heb of op buitenlandse mensen, integendeel juist) maar denken ze nou echt dat deze twee ons Edwin moeten doen vergeten. En dan komt er in maart nog even een topmodelletje bij (ja ja de ECHT mannelijke kijker moet ook even iets moois hebben om te zien) o ja en dan nog even Mega Toby er bij en je hebt echt een topsoap!! Geweldig!! Dan ga ik mij afvragen als er zoveel mensen hun ongenoegen uitten, en ze zo respectloos en bot reageren, waarom wij nog kijken naar zo'n soap... Eindelijk was er een leuk gezin om naar te kijken, de kijkcijfers waren sinds jaren niet meer zo goed, en Edwin was inmiddels uit gegroeid tot het populairste personage van de hele soap. En dan haal je die eruit????????????? Als het NL voetbal team moet voetballen op een ek of wk zet je ook niet een doelman van een amateurclub op doel terwijl je Edwin van de Sar in huis hebt... dat bedoel ik maar te zeggen. Dat er geen verhalen meer zijn, waar slaat dat op? Er was zoveeeeeeeeeeeeeel mogelijk nog, leuke,grappige en spannende dingen genoeg om te laten zien. Hij zit pas 1,5 jaar in de soap en dan weet je al geen verhalen meer voor hem? Haha nou dan ben je wel heel creatief haha. Volgens mij gaat straks de hele familie Bouwhuis er uit, hun contract loopt immers af in mei. Dan zijn de verhalen rondom de baby en zo ook wel afgewikkeld dus hup ook zei maar maar weg zeker. En dan een van de makers elke dag maar vrolijk twitteren hoe geweldig de kijkcijfers wel niet zijn,.... :O Helaas zullen ze deze actie ook wel naast zich neerleggen (ik vind het een hele goed actie overgens hoor) alleen als we ECHT indruk willen maken moeten we allemaal massaal stoppen met kijken. Dan worden ze het harst getroffen en dan gaan ze echt wel luisteren naar de kijker. Maar zolang de cijfers goed blijven doen ze echt niets. ik vind hoe dan ook dit de domste zet van hun sinds jaren... wat zeh ik van alle 22 jaren gtst. Misschien moet die hele serie maar eens van de buis. Doe om 20:00 uur een leuke nieuwe soap met een mooie, goede rol voor Raynor, want dat verdient hij. O ja en mijn goede tijden beginnen binnenkort al, want na de begrafenis (ik kijk alleen uit respect voor Raynor die nog) stop ik met kijken. Het zal even wennen zijn maar naar een soap die zo met mensen om gaat wil ik niet meer kijken. Echt jammer jullie waren eindelijk op de goede weg, maar alles wat jullie hadden opegebouwd is nu in 1 klap weg. Proficiat! En ik als kijker ben nu ook weg! ik ben zeeeeer in jullie teleurgesteld.

Gast

#1943 edwin uit gtst

2012-01-27 13:16

ik ben er ook zeker niet mee eens dat raynor arkenbout uit de serie gtst is geschreven vind het dan ook echt heel jammer we hopen met deze petitie dat hij zeker weer terug keert in gtst de de famillie bouwhuis hoort gewoon bij elkaar in gtst met raynor erbij we hopen zeker dat hij terugkeert in gtst liefs claudia

Gast

#1944

2012-01-27 13:36

Edwin was een stabiele figuur die goed nadacht over alle betrokkenen
bij situaties en conflicten. Daar hebben wij te weinig van in onze samenleving.
De meeste mensen denken alleen aan zichzelf en hen die hun daarin steunen.
Edwin was dus zeer sociaal en overwoog veel zaken goed. De wereld zou er beter uitzien met mensen zoals Edwin. Het zou een gemis zijn in de serie.

Gast

#1945

2012-01-27 13:37

hij moet gewoon blijfen, keek alleen nog gtst voor edwin en lucas. schrijf gewoon verhaal dat hij wakker woord tijdens de begravenis gebeuren gebeurd vaak zat!

Gast

#1946

2012-01-27 13:40

Coolste petitie everr

Gast

#1947 Re:

2012-01-27 13:42


Gast

#1948 Rinske Cupido (64(

2012-01-27 13:45

Ik weet niet goed wat ik hier moet invullen, omdat ik mijn menig al gaf.
Indien mogelijk denk ik zeker dat de serie gebaat is bij het voortbestaan van Edwin, omdat
deze jongen het goede in mensen weet boven te halen in zijn rol.
Dat is voor veel jonge mensen die de sere bekijken een voorbeeldfunktie en stimulans om ook goed na te denken over
probleemsituaties in hun leven. De rol van Edwin wordt gewaardeerd en gerespecteerd en heeft daarom veel waarde.

Gast

#1949

2012-01-27 13:56

Edwin is one of most important and popular characters of GTST. And I think his acting is also very good and exciting. And I also think that a lot of fans all around the world will be pleased if the athors of the show return him in one or another way. Thanks in advance. Alex, Moscow (Russia)

Gast

#1950

2012-01-27 14:02

ik wil dat hij zekerrr terug komt weer in gtst omdat hij n leuk knul is en hij komt ook echt leuk en spontaan over en dus moet hij blijven ikzeg het er ook maar ff bij dat edwin dus terug moet komen. vriendelijk groet.vanuit arnhem