jan marynes MOET oep facebook blijven ...NO...tegen de doofpot!!!


Gast

#26 Re: Re:

2012-04-21 15:17

#22: eraf lul - Re:

doe a best platte LAFFE anonieme schijtbroek

 

 

knock out

#27 oei oei de waarheid kwetst zeker

2012-04-21 15:28

#26: - Re: Re:

of heb ge al een chauffeurke gevonden bwahahahahaha I AM WATCHING YOU dus zie da ge deze keer er geen onschuldigen mensen / chauffeurkes bij betrekt

Of durft ge hier opnoemen in welke cafes dat ge al ni meer binnen meu met a vuiligheid die in a rolstoel zit verstopt (en het goan er nog meer worden denk er aan he prul en durft ge opnoemen in welke cafes ge ni meer darft binnenkomen ? plaatje op awe fb zetten van Rocky is ni het zelfde zo als in echt hé platte prul.

anonieme reactie waar ge zot van word

#28

2012-04-21 15:57

Allemaal juist knock out zo ken ik hem ook maar de meeste van zijn FB vriendjes en vooral schoon maskes kennen hem nog ni ik kan ze maar ene raad geven, wijs hem eens af op eender welke manier en ze zullen hem leren kennen...dat hebben de jongens waar hij het nu zo over heeft ook moeten ondervinden met dit allemaal tot gevolg DE LOSER
Klantje

#29 Re: Re: Re:

2012-04-21 19:37

#26: - Re: Re:  

 Remember me... Janneke...? Ikke wel allesinds... Zijt ge weer bezig ja........


Gast

#30 Re: Re: Re: al die komedie

2012-04-22 00:09

#14: gast - Re: Re: al die komedie

gij se verkrachtend patje denk die me zen e vloeibare .....al is on gedocht on a dochter.....fier se


Gast

#31 Re:

2012-04-22 00:11

#28: anonieme reactie waar ge zot van word -

ask t bijzonder schoon maske.....

 

anonieme reactie waar ge zot van word

#32

2012-04-22 00:29

Voor zover ik weet wilt het bijzonder schoon maske niks meer met u te maken hebben, denkt ge ook niet?
Klantje

#33 Janneke toch...

2012-04-22 08:43

Waar zijde toch weeral mee bezig? Stopt da na echt ni mé a? Ik dacht da ge veranderd waard, niks dus. Die mannen betichten van leugens, terwijl da ge zelf "den" dealer blijft... Ik ken a da al iets te lang veur... Stopt is mé diejn bullshit!

Gast

#34 Re: Re: ne grote lafaard

2012-04-22 13:56


Gast

#35 Re: Re: Re:

2012-04-22 13:59


Gast

#36 beastmaster

2012-04-23 00:21

en dat geloven jullie allemaal . allemaal mensen die werken voor hun kost . en mensen die overleden zijn .daar schrijft hij over . veel plezier en leesgenot .zielige personen zijn jullie. wacht tot dat jullie iets tegen zijn zin doen . dan spreken we nog eens..........
ene die zot word van u

#37

2012-04-23 19:20

wtf , sorry maar dees is echt een paar bruggen te ver , ik ken de jan ni persoonlijk , heb die is op mijn FB gehad , maar zo alles te lezen is dit absurd voor woorden , dit noem ik provocaties tegen personen , of onder alcoholgebruik of verdovende middelen , dit is ten zeerste te begrijpen waarom er een petitie tegen jan is om te verwijnen van fb , het aangename is hier ver te vinden , veel woorden met veel bla bla bla , jan stop met zo alles op fb te zetten , leuk is anders , ik en vele hoeven niet te weten wat andere moeten weten , vecht die problemen onderling face to face uit en laat ons van fb genieten aub , een mens kan eens een slechte dag hebben , maar jij hebt een héél slecht LEVEN , doe er iets aan , laat je opnemen , dit is ziekelijk om te lezen !!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-04-24 16:42


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2012-04-24 16:45


Tegen KIEKEboe

#40 Re: Re: Re: Re: Re: Re: al die komedie

2012-04-24 16:57

#18: - Re: Re: Re: Re: Re: al die komedie

Ik kan hier niet goed volgen. Wat is eigenlijk de echte rede van heel deze komedie? Als ge niet graag de Jan als vriend hebt, verwijder hem dan gewoon van uwe fb dan hebt ge er geen last meer van. Maar mensen schermen hun huizen af met draad, beton, alarm, etc. maar ze zetten wel heel hun leven op fb! Met foto's, video's en zelfs teksten wanneer ze weg zijn van huis of wanneer ze moeten gaan schijten!? Waarom tilt iedereen toch zo zwaar aan heel dat gezever??


Gast

#41 Re: Re:

2012-05-03 16:21

#4: kiekeboe - Re:

ja weg met dat krapuul manneke herione junk

 


Gast

#42 Re: Re: Re:

2012-05-03 16:24

#41: - Re: Re:

Jan Marynes leeft van ocmw dealt drugs en profiteerd van andere en heeft niks anders te doen dan leugens en fantasie op fb te zetten en mensen bij dingen bij betrekken die er helemall niks mee te maken heeft Jan Marynes is een ziekelijk manneke rijp voor spygiatri !!!!!

that's it

#43

2012-05-04 21:19

Pffff ik vrees dat deze "persoon" verwijderen weinig of geen zin heeft,vind altijd wel n manier om je lastig te vallen.Ik vraag mij gewoon af,als hij z'n eigen prikord leest hij dat allemaal nog normaal vind?? Is n fantasiewereldje waar iedereen slecht is,behalve hij.Hij heeft nergens schuld aan en zware problemen met koppels of gezinnen,omdat hij dat niet heeft en nooit zal hebben vrees ik.Als ze je vrouw,kind of iemand die je dierbaar is zo bedreigen en slecht maken via facebook,heb ik alle begrip voor n petitie om deze zieke geest eraf te halen.Facebook heeft hem er afgehaald en doen dit ook niet zomaar dacht k.Maar hij is terug met n ander profiel,dus de show must go on.Hele vermoeiende mens en nog moeilijker te bestrijden dan ne kakerlak.

Gast

#44 Re: ???

2014-01-11 11:00

#15: snap het ni - ???

De Jan is nen homo =D