De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.

Gast

2015-05-17 09:35

blijf af van de ondernemer, ook geen verplichte verzekeringen - de zzp'er regelt alles zelf !

Gast

2015-05-18 01:15

De overheid draait vooral de kleine ondernemer die de laatste jaren maar nauwelijks zijn hoofd bovenwater heeft kunnen houden met de nieuwe maatregel definitief de nek om. Het is voor mij als oudere bijna nog onmogelijk een baas te vinden en werk daarom als kleine zelfstandige, als deze asociale regel doorgedrukt wordt ben ik genoodzaakt om te stoppen en mij in het zwarte cirquit te begeven want voor mij geen uitkering en waar moet ik dan mijn eten/huur etc. van betalen? Dit plan moet niet doorgaan het is inhumaan en oneerlijk en zorgt voor werkeloosheid onder de kleine ondernemers die voorheen zij het in de buurt van de armoede grens nog wel voor hen zelf konden zorgen......een bezorgd klein ondernemer werkzaam sinds 1992 en NOOIT afhankelijk geweest van hulp/ of uitkering ik vrees de toekomst en mijn pensioen bedankt; Overheid !!
Martha Hungan

#2503 Good Day My Testimony

2015-05-19 07:50

Good Day My Testimony,
   Mijn naam is Martha Hunga. Ik woon in Florida USA en ik ben een gelukkige vrouw vandaag? en ik vertelde mijn zelf dat elke geldschieter die mijn gezin te redden van onze arme situatie, zal ik een persoon die op zoek is naar lening aan hem verwijzen, gaf hij geluk aan mij en mijn familie, ik was in de behoefte van een lening van $ 200.000 te beginnen mijn leven overal zoals ik ben een alleenstaande moeder met 3 kinderen ontmoette ik de God vrezende man lening geldschieter die me helpen met een lening van $ 200.000, hij is een God vrezen man, als je in nood van de lening en je zal terug te betalen het lening contact hem hem dat vertellen, is Martha Hunga dat u verwijzen naar hem. Neem contact op met de heer Andrea Morgan via e-mail; Moge God zegene Mr. Andrea Smith bond voor het brengen van geluk aan mijn leven en mijn gezin.

Desny KImberley

#2504 Hier geld lenen tegen lage rente

2015-05-25 06:49

#2472: Maurice financxe - dringende lening bieden 

Desny Financial Company Zorg voor alle soorten lening diensten aan geïnteresseerde persoon of het bedrijf binnen 48 uur van toepassing en is 100% garantie. Dat Toepassen contact met ons vandaag nog via e-mail of website balg voor meer informatie.

website: www.desnyfinance.com

We kijken uit naar een succesvolle zakelijke transactie met u.

Desny Kimberley.

Mr. Marvin Bacon

#2505 lening

2015-05-28 07:36

Heeft u een lening om uw schuld te consolideren nodig? Bent u behoefte aan een lening te financieren of uitbreiden van uw bedrijf? of voor de aankoop van een auto, een huis kopen en andere persoonlijke leningen ETC geven we op lange termijn lening van vijf tot vijftig jaar maximaal met 3% rente. U bent 100% gegarandeerd. contact met ons op via e-mailadres:

Leners TOEPASSING DETAILS:

Volledige Naam: ________________________
Land: _________________________
Staat: __________________________
Seks: ____________________________
Geboortedatum: ______________________
Huisadres: ______________________
Bedrag Nodig: ______________________
Lening Duur: _______________________
Telefoon: _________________________
Maandelijks inkomen: ____________________
Doel van Lening: ___________________
Beroep: _________________________

Bedankt en kijken uit naar uw prompt antwoord.

Met vriendelijke groet,
Mr. Marvin Bacon

FAST LENING SERVICE

#2506 info.fastloanservice gmail.com

2015-06-01 23:25

Hallo,

Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, auto
lening, student lening, schuld consolidatie lening, ongedekte lening, risicokapitaal
hoofdstad etc ... of was u een lening geweigerd door een bank of een financiële
instelling voor een of meer reasons.You zijn op de juiste plaats voor
uw lening oplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik verlenen van leningen aan
bedrijven en particulieren op een lage en betaalbare rente van
3% .Interest. Neem contact met ons op via email: 

Lening aanvraagformulier.

Uw volledige naam:
adres:
land:
Staat:
Leenbedrag:
seks:
Lening Duur:
Telefoonnummer:
Fax:
Maandelijks Inkomen:
Specifieke datum waarop u de lening nodig:

OPMERKING: Deze zijn nodig voordat we kunnen doorgaan met
de transactie van de lening goed.

Regards

FAST LENING SERVICE

Realpersonalfinanceloan

#2507 Realpersonalfinanceloanlive.com

2015-06-07 04:36

Hallo
    Heeft u een dringende lening nodig om uw schuld te betalen, betaal je rekeningen, problemen en financiële bijstand op te lossen om uw bedrijf of uw bedrijf te ondersteunen. zo ja dan contact met ons op via emial 

QUICK LOAN FUNDING PLC

#2508 Lening.

2015-06-07 16:26

Hallo, Heeft u een lening nodig hebt om je rekeningen te betalen of een bedrijf te starten? Zo ja, neem dan contact met ons op via ons bedrijf e-mail: info.quickloan1960(a)gmail.com Vullen en terug te keren de aanvrager onderstaande gegevens: Aanvrager volledige naam: adres: land: Geleende bedrag nodig: Lening duur: Telefoonnummer: Wij wachten op uw dringende reactie ... Vriendelijke groeten. QUICK LOAN FUNDING PLC. info.quickloan1960(a)gmail.com

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-06-08 08:29

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-06-08 08:31

ZATEM FINANCIAL SERVICE

#2511 LOAN OFFER

2015-06-08 08:41

Mijn naam is Dian Palmer. Ik ben een geregistreerde Money geldschieter die is
toegestaan ​​om uit te geven garantie lening aan particulieren en zakelijke onderneming
en ook om enig orgaan dat de financiële hulp in de Verenigde State en wereldwijd moet hier.
Wat uw lening behoeften zijn, op lange termijn of korte termijn leningen, persoonlijke
of hypotheek, we zijn klaar met u te praten over hoe we kunnen voldoen aan uw
behoeften, en hoe je deze lening via bankoverschrijving of bankcheque kan krijgen
al naar u. Laat ons u helpen met de financiering te regelen en krijgt ook een zeer legitieme lening
boden we zowel beveiligde en onbeveiligde lening.

Kredietverlening duur: 6-15yrs maximale
Lendinf hoeveelheid: $ 3000- $ 42Million

Neem dan contact met ons vandaag door het sturen van een e-mail naar het volgende e-
addresss.
E-mail: zatemfinservice(a)gmail.com

Voor vragen / verduidelijking vriendelijk e-mail;
helpdesk(a)zatemfinancial.com

En ook dit vereiste gegevens te sturen hieronder:
Bedrag Nodig:
Terugbetaling duur dat uw plan past:
OPMERKING: alle antwoorden moeten worden gestuurd naar dit e-mailadres:
zatemfinservice(a)gmail.com
Ik wacht uw reactie af

Regards
Dian Palmer S.
Mission, Texas
956-513-0033
Zatem lening DIENSTEN

Gast

#2512 Re: carlos perez

2015-06-08 18:42

#2293: carlosfinancialcompania - carlos perez 

Kan u mij helpen aub ? 

Katleen82295@hotmail.com 

Gast

#2513 Loan

2015-06-11 00:28

Hallo,       Bent u op zoek naar een zakelijke lening, persoonlijke lening, woningkrediet, auto lening, student lening, schuld consolidatie lening, ongedekte lening, risicokapitaal hoofdstad etc ... of was u een lening geweigerd door een bank of een financiële instelling voor een of meer reasons.You zijn op de juiste plaats voor uw lening oplossingen! Ik ben een particuliere geldschieter, ik verlenen van leningen aan bedrijven en particulieren op een lage en betaalbare rente van 3% .Interest. Neem contact met ons op via email: info.fastloanservice.gmail.com Lening aanvraagformulier. Uw volledige naam: adres: land: Staat: Leenbedrag: seks: Lening Duur: Telefoonnummer: Fax: Maandelijks Inkomen: Specifieke datum waarop u de lening nodig: OPMERKING: Deze zijn nodig voordat we kunnen doorgaan met de transactie van de lening goed. Regards FAST LENING SERVICE

lening aanbieding

#2514 lening aanbieding

2015-06-13 03:46

Aandacht, Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen, Xmas lening, hypotheek lening, consolidatie lening en om een ​​nieuw bedrijf te starten of opnieuw de financiering van uw projecten op goedkoopste rente van 3%. Heeft contact met ons op via: (Henryclark003(a)gmail.com) met een lening bedrag dat nodig is. Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitieme geldschieter. U kunt contact met ons vandaag als u geïnteresseerd bent in het verkrijgen van deze lening zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de lening proces, proces, zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent. Eerste informatie nodig van u: Volledige Namen: ............ Land: ............ ... Staat / Provincie: ............... Telefoon Nummer: ............ Duur: ............ Bedrag nodig als lening: ......... .. Huis Adres / Office: .......... Beroep: ............ Maandelijks Inkomen: .......... Burgerlijke staat: ......... .. Leeftijd / Geslacht: ............ .. Lening Doel: ............ .. Hebt u een aanvraag voor een lening voor? (Ja of nee): ... OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd: (HENRYCLARK003(a)GMAIL. COM) voor snelle processing. Dankjewel. C.E.O / Henry Clark.

Dit is een echt en eerlijk kredietverstrekkers

#2515 Re: lening aanbieding

2015-06-13 03:51

#2514: lening aanbieding - lening aanbieding 

Hallo allemaal !!!
Ik heb een lening van dit volk gekregen en ik ben nu erg blij na opgelicht door vele nep kredietverstrekkers.
dus als je een lening nodig hebt, is hier aan het juiste adres ..
Henryclark003(a)gmail.com

God Bless dan voor mij.

Aanvraag voor een lening Aanbieding

#2516 Re: Re: Re: Re: Heeft u een dringende lening?

2015-06-14 00:43

#2488: - Re: Re: Re: Heeft u een dringende lening? 

Aandacht,
Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen, Xmas lening, hypotheek lening, consolidatie lening en om een ​​nieuw bedrijf te starten of opnieuw de financiering van uw projecten op goedkoopste rente van 3%. Heeft contact met ons op via: Henryclark003(a)gmail.com met een lening bedrag dat nodig is.
Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitieme geldschieter.
U kunt contact met ons vandaag als u geïnteresseerd bent in het verkrijgen van deze lening zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de lening proces, proces, zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent.

Eerste informatie nodig van u:

Volledige Namen: ............
Land: ............ ...
Staat / Provincie: ...............
Telefoon Nummer: ............
Duur: ............
Bedrag nodig als lening: ......... ..
Huis Adres / Office: ..........
Beroep: ............
Maandelijks Inkomen: ..........
Burgerlijke staat: ......... ..
Leeftijd / Geslacht: ............ ..
Lening Doel: ............ ..
Hebt u een aanvraag voor een lening voor? (Ja of nee): ...

OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd:
HENRYCLARK003(a)GMAIL.COM
voor snelle
processing.
Dankjewel.

C.E.O / Henry Clark.

anitaloanfirm (a) outlook.es

#2517 Anitaloanfirm

2015-06-18 14:58

Heeft u een dringende lening? zo ja dan contact met een bekende lening kredietverstrekker ANITA lening bedrijf, ze bieden lening tegen 2% rente en maken 24 uur maximale lening levering, E-mail: anitaloanfirm(a)outlook.es

lening aanbieding

#2518 lening aanbieding

2015-06-20 23:45

Aandacht,
Solliciteer voor een snelle en handige lening af te betalen rekeningen, Xmas lening, hypotheek lening, consolidatie lening en om een ​​nieuw bedrijf te starten of opnieuw de financiering van uw projecten op goedkoopste rente van 3%. Heeft contact met ons op via: Henryclark003(a)gmail.com met een lening bedrag dat nodig is.
Wij zijn gecertificeerd, geregistreerd en legitieme geldschieter.
U kunt contact met ons vandaag als u geïnteresseerd bent in het verkrijgen van deze lening zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie over de lening proces, proces, zoals de lening voorwaarden en hoe de lening zal worden overgedragen aan u. We hebben uw dringende reactie als je geïnteresseerd bent.

Eerste informatie nodig van u:

Volledige Namen: ............
Land: ............ ...
Staat / Provincie: ...............
Telefoon Nummer: ............
Duur: ............
Bedrag nodig als lening: ......... ..
Huis Adres / Office: ..........
Beroep: ............
Maandelijks Inkomen: ..........
Burgerlijke staat: ......... ..
Leeftijd / Geslacht: ............ ..
Lening Doel: ............ ..
Hebt u een aanvraag voor een lening voor? (Ja of nee): ...

OPMERKING: Alle antwoorden moeten worden doorgestuurd:
HENRYCLARK003(a)GMAIL.COM
voor snelle
processing.
Dankjewel.

C.E.O / Henry Clark.

Fred Finns

#2519 Wij verlenen hard geld lening

2015-06-21 12:03

Wij verlenen hard geld lening

Wij verlenen hard geld leningen en alle andere soorten van leningen, met een rente variërend van 3% - 5%. Wij verlenen leningen Nation Wide, variërend van 1.000,00 tot 100 miljoen USD / POND / EURO. Wij financieren 100% en met een LTV van 75% -85% op eigendomsverwerving.

Regards
De heer Fred Finnen

loan offer

#2520 clettus morgan

2015-06-23 05:28

BENT U dringend lening om uw rekeningen te betalen, BUSINESS, ETC Wij zijn in staat om het geven van leningen fungeren goedkoop tarief voor particulieren, studenten, bedrijven en leden van het publiek in de behoefte aan middelen om rekeningen te vereffenen, bieden wij aanzienlijke leningen die u kunt rekenen op. Voor uw lening aanvraag contact met ons op: +2349033455855

Gast

#2521 harryjohnson021(a)gmail.com

2015-07-09 11:19

Hallo, ik ben de heer harryjohnson, een onderhandse lening geldschieter die het leven de tijd geeft kans leningen. Heeft u een dringende lening nodig hebt om uw schulden te wissen of u een hoofdletter lening om uw bedrijf te verbeteren nodig? ben je geweest verworpen door banken en andere financiële instellingen? Heeft u behoefte aan een consolidatie lening of een hypotheek? Zoek niet meer als we zijn hier om te al je financiële problemen een ding van het verleden. We leningsfondsen uit aan personen die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht hebben krediet of geld nodig om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven in een tarief van 2% .Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we maken betrouwbare en begunstigde bijstand en bereid om u een te bieden zal zijn loan. So mail ons vandaag op: harryjohnson021(a)gmail.com

WORLD LOAN

#2522 Lening aanbieding

2015-07-15 16:36

Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: greatuniversalloancompany1(a)gmail.com

Lening aanbod van een betrouwbare kredietverstrekker

Gast

#2523 lening

2015-07-19 14:09

Goede dag !!!
Ben gewoon glimlachen als ben schend dit omdat Brama Financial Company mij en mijn familie uit de schulden heeft gemaakt. Het begon allemaal toen ik nodig om een lening van € 17.500 aan al mijn schulden te wissen, kwam ik zijn e-mail contact  op het internet, dus ik besloot te solliciteren voor de lening van hem en nu ben erg blij en dankbaar voor de hulp van de heer Brama Hitch voor het geven van me mijn lening, kunt u nu contact opnemen met de heer Brama via e-mail naar de jouwe okay krijgen E-mail: E-mail: bramahfnd yandex.com of bramahfund1 gmail.com

permalink Flag

jane Magoiu

#2524 redelijke en verantwoorde

2015-07-22 23:48

Gaan door moeilijkheden en vereisen financiële bijstand en in nood voor vriend om een helpende hand te bieden, dan heb je een leven lang vriend vond in ons. Bij antone financiën huis helpen we je naar je hoogste potentieel als wat betreft de financiering met een minima stress en minder papier werken.

Neem contact met met uw info voor de onmiddellijke verwerking van uw aanvraag op 2%.

* Naam:
* adres:
* land:
* telefoon:
* leeftijd:
* bezetting:
* positie gehouden op de plaats van het werk:
*leenbedrag:
* de duur van de lening:
* Doel van de lening:
*maandelijks inkomen:

jane Magoju
© JMFH2015
®JMFH ™

RODRIGUEZ HENRIETTA

#2525 lening bieden

2015-07-30 06:07

#2491: - Re: Re: Re: Re: Heeft u een dringende lening? 

Hallo heb je lening tegen een lage rente van 2% nodig? Bent u al geweigerd bankleningen, omdat je geen zekerheid hebben of slecht krediet? Ben je moe van de bank stress? Dan bent u op de juiste plaats, nu contact met ons op via onze e-mail (RODRIGUEZHENRIETTALOAN(a)OUTLOOK.COM)