De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie De Zelfstandigenaftrek Moet Blijven.
Gast |
#2551 Re: De enige internet geldschieter ik vertrouw is Lawton2015-11-25 04:34#2291: - De enige internet geldschieter ik vertrouw is Lawton nadat je aanvraagt moet je geld betalen . Dan denk je er te zijn in de onlinebank voor overdracht ..moet je middenin betalen voor autorihize code van bank . Anders krijg je nog niks . Dan neem je contact op met meneer om je te helpen dat je het geld niet heb en geen ollossing. Dus onde tussen wel 250 euro armer en moet 1000 voor code die ik niet heb aan bank maar meneer wil wel helft betalen .dus resteert mij nog 500 .die ik niet heb. Voor een lening van 20.000 die ik hard nodig heb omdat ik al paar keer ben opgelicht en mijn finance op pijl wil trekken om niet onder te gaan.dat leg je uit maar toch uiteindelijk niks ..wat een eerlijkheid |
Mrs Isa Anita |
#2552 Lening Gesucht2015-11-28 00:05
|
Rene Smith |
#2553 Kerst Lening Aanbieding, Reageer nu!2015-11-29 09:31Kerst Lening Aanbieding, Reageer nu! Heeft u een lage credit score, is het moeilijk om kapitaal lening te krijgen van lokale banken en andere financiële instellingen. contact met ons op dit moment voor uw lening met de onderstaande gegevens. De lening aanvraagformulier, vul het in en terugkeer 1. Naam van de aanvrager volledig: ........ Wij zijn gecertificeerd, betrouwbaar, betrouwbaar, efficiënt, snel en dynamisch. Contacteer ons vandaag Kunt u onze website bezoeken voor uw online profiel op www.renesmithloancompany.webs.com Dank u en God zegene u.
Advertising Manager. |
Homebase Finance Limited |
#2554 financiële hulp nodig?2015-11-29 10:37We zijn momenteel het aanbieden van leningen aan geïnteresseerde personen tegen een betaalbare prijs met de hulp en steun van onze banken. Met betrekking tot leningen, Homebase Finance treedt op als een kredietbemiddelaar en biedt lening aan onroerend goed, goed bouwers, Business ontwikkelen en Persoonlijke Lening. Thuisbasis Finance is een handelsnaam van Clydesdale Financial Services Limited, Wij verlenen lening met behulp van Barclays Bank PLC. Homebase Financial Services Limited is geautoriseerd en gereguleerd door de financiële gedrag autoriteit (financiële diensten registreren nummer: 311.753). Geregistreerd in Engeland. Geregistreerd No: 2901725. Maatschappelijke zetel: 1 Churchill Place, Londen E14 5HP. We zijn christelijke organisatie opgericht om mensen te helpen in de behoeften Solliciteer voor uw lening vandaag op Homebase financieren met rente van 2,5%. Homebase hulp wanneer andere niet kunnen Vriendelijke groeten |
Beste online lening bieden, Apply |
#2555 Beste online lening bieden, Apply2015-12-04 14:39Hallo, ik ben de heer harryjohnson, een onderhandse lening geldschieter die leven geeft tijd mogelijkheid leningen. Heeft u een dringende lening nodig hebt om uw schulden te wissen of u een hoofdletter lening om uw bedrijf te verbeteren nodig? heb je door banken en andere financiële instellingen zijn afgewezen? Heeft u een consolidatie lening of een hypotheek nodig? Zoek niet meer als we zijn hier om al uw financiële problemen een ding van het verleden te maken. We lenen geld uit aan particulieren die behoefte hebben aan financiële steun, dat een slecht krediet hebben of behoefte aan geld om rekeningen te betalen, te investeren voor het bedrijfsleven tegen een tarief van 2% .Ik wil dit medium gebruiken om u te informeren dat we maken betrouwbare en begunstigde bijstand en bereid om u te bieden zal een loan.So mail ons vandaag: harryjohnson0213(at)yahoo.com |
Anonymous |
#2556 Re: Re: De enige internet geldschieter ik vertrouw is Lawton2015-12-08 20:40#2551: - Re: De enige internet geldschieter ik vertrouw is Lawton Heb zelfde meegemaakt pure oplichting |
Mevrouw Kate Packard |
#2557 GET YOUR KERSTMIS LENING HIER.2015-12-10 23:25GOEDE DAG ELKE ONE, GET YOUR KERSTMIS LENING HIER. Voorziet in leningen van particuliere investeerders (Nederlands) ... verstrekken van 2.000 tot € 100.000, Dollars.the voorwaarden bepaald door de hoogte van de kredietwaardigheid van de belegger, de leeftijd ... Voor meer informatie contact met mij op: kplenders(at)outlook.com
Hier komt een betaalbare lening die uw leven voor altijd zal veranderen, Ik ben mevrouw Kate Packard, een gecertificeerd lening kredietverstrekker, ik bied lening individu en de publieke sector die behoefte hebben aan financiële steun in een lage rente van 2%. Slecht krediet acceptabel, de voorwaarden en de De omstandigheden zijn zeer eenvoudig en nooit spijt considerate.You iets in deze lening transactie want ik zal doen glimlachen. E-mail: kplenders(at)outlook.com
Mevrouw Kate Packard, zal ik de beste van mijn diensten aan alle te maken legitieme borrowers.You nooit teleurgesteld worden door mij in deze transactie omdat ze niet geboren om een verliezer te zijn. Elke belanghebbende klanten moeten nu contact met mij via e-mail: (kplenders(at)outlook.com) voor meer informatie.
Vul het onderstaande formulier in en stuur het terug als je geïnteresseerd bent en zult u blij zijn om te weten dat er een lening kredietverstrekker als Mrs. Kate Packard
LENER de vereiste informatie. 1) Volledige naam: 2): 3) Adres: 4) Status: 5) Seks: 6) Burgerlijke staat: 7) Beroep: 8) Telefoon: 10) Maandelijks inkomsten: 11) nabestaanden: 12) Leningen en vereist: 13) Lening Duur: 14) Doel van de lening:
Zodra u vult het formulier boven, ik zal je mijn lening voorwaarden onmiddellijk te verzenden, zodat we kunnen gaan. Ik zal wachten van u te horen om verder te gaan.
Met vriendelijke groet, Mevrouw Kate Packard |
WORLD LOAN |
#2558 Lening aanbieding2015-12-15 06:26Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via whatsapp : +2348050834907
|
Ryan Alan |
#2559 Absoluut fantastisch lening dienst !!2015-12-17 14:44Absoluut fantastisch lening dienst !! |
Gast |
#25602015-12-21 21:07Goedendag heer / mevrouw, |
Gast |
#2561 lening Aanbieding2015-12-23 07:59Hallo, Bent u in financiële problemen? Lening af te betalen rekeningen en schulden? Wil een nieuw bedrijf te starten of verbeteren van uw bedrijf? Contacteer ons vandaag voor financiële oplossingen e-mail: (mikepetter11(a)outlook.com) kwalificatie: 1) De lener moet ten minste 18 jaar oud 2) Zelfs met slecht krediet, het krijgen van een lening kredietnemer garantie 3) financiering kan worden verstrekt tegen een lage credit zijn. |
Melissa Graham |
#2562 lening2016-01-04 13:09Hallo daar, |
Gast |
#2563 Lening Aanbieding Nu solliciteren $$$$$$$$2016-01-06 04:33Hello My brother and sisters contact them their emails. Thank you |
Melissa Graham |
#2564 lening2016-01-06 20:58Hallo daar, |
Melissa Graham |
#2565 lening2016-01-07 01:17Hallo Noodzaak van een lening van het bedrijf meer betrouwbaar en betrouwbaar |
muler |
#2566 LENING AANBOD2016-01-08 09:36Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: |
muler |
#25672016-01-08 09:42Heeft u een dringende lening om uw financiële probleem op te lossen nodig hebben en ook voor het opstarten van uw bedrijf of om uw zakelijke faciliteiten te verhogen? zo ja dan contact met ons op via e-mail: |
Melissa Graham |
#2568 lening2016-01-09 04:14Hallo daar, |
Mr Boak Coma. |
#2570 Persoonlijke leningen:2016-01-11 01:53Att: Our company riding schools a predomi- nantly American / Canadian online network includes more than 210 million subscribers. The technology we use Allows us the opportunity to let our people see a best preference whenthey are looking at some of major search engines. We are looking for a best preferred choice to our people and friends who are looking for loans in the United States, Canada, Europe and send the surrounding markets. All loans are available only at 1% interest. Serious candidates only please contact us for more information. We offer loans ranging from 10000.00 to 500,000,000.00 and higher. We offer all types of loans, including: e-mail: (luisfinanciallsev at gmail.com) Personal Loans: We are Rapidly and dynamically tested and trusted. Get rid itself of today's financial problems and smile, Because this life is too sweet to leave. and Become more and more known Throughout your generations.
|
Gast |
#2572 lening beiden2016-01-19 13:49Good Day, CAROLINE Loan Investment Company is een beleggingsmaatschappij die geeft uit leningen aan de publieke / personen en bedrijven met een zeer laag tarief van 0,5%. Wij bieden van persoonlijke en zakelijke leningen. Ben je in de schulden en je een dringende lening? Heeft u een onroerend goed lening? Heeft u behoefte beveiligd of ongedekte lening? U hoeft de financiering van een project, maar weet niet hoe je een lening? Contacteer ons voor help.We zou elk project dat u wilt beginnen aan en bieden persoonlijke leningen en voor u, uw bedrijf / partners en klanten te financieren. Een lening proces kan worden voltooid binnen een tijdsbestek van een week mits voorwaarden van de lening contract upon.contact CAROLINE INVESTMENT lening bedrijf via e-mail overeengekomen |
Gast |
#25732016-01-23 21:35Gelieve zeker ook te tekenen voor Aram!! http://www.petities24.com/petitie_aram_en_gezin |
Mary |
#2574 Re: Re: Re: Re: Re: Heeft u een dringende lening?2016-02-04 03:29# 2491 - Re: Re: Re: Re: Do you have an urgent loan? Hello, I'm Mrs. Mary Great, a private loan lender who gives life time opportunity loans. Do you need a loan urgently need to pay off your debts or you need a loan to improve your business? You have been rejected by banks and other financial institutions? Do you need a consolidation loan or mortgage? looking for more, because we are here to make a thing of the past all your financial problems. We borrow funds to individuals in need of financial assistance, that have a bad credit or need money to pay bills, to invest on business at a rate of 2%. I want to use this medium to inform you that we will be a reliable and beneficiary assistance and willing to provide a loan. So contact us by e-mail at: |
mustaphamahmood |
#2575 Heeft u een dringende noodzaak?2016-02-04 18:54Bent u behoefte aan een dringende lening? |
|
BEHAALD! Unie Van Vrijwilligers wordt wegbezuinigd. Help ons!
Respecteer de euthanasiewet
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
LBKR: Stop de voorgenomen sanctie!
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Flexwoningen op het korfbalveld Yerseke NEE!!!
280 Gemaakt: 2024-12-21
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
785 Gemaakt: 2024-11-23
Petitie tegen betaald parkeren in Amstelveen
5515 Gemaakt: 2024-11-15
Respecteer de euthanasiewet
7797 Gemaakt: 2024-11-02
Counselors zijn kwaliteitseisen zat van CLBPS & SPS !
633 Gemaakt: 2024-12-11
Red wijkschooltje Sint-Norbertus en geef onze kinderen een toekomst!
163 Gemaakt: 2024-12-18
Lili & Marleen
144 Gemaakt: 2024-12-22
Pumptrack in joure
125 Gemaakt: 2024-12-19
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65269 Gemaakt: 2023-01-17
Behoud het stationswegkerkje in Heerhugowaard
121 Gemaakt: 2024-12-13
Meer waardering en erkenning voor beëdigd vertalers en tolken
562 Gemaakt: 2024-11-20
Laat chinastraat leven!
5428 Gemaakt: 2024-11-26
Kingsland Waardamme moet Blijven!
380 Gemaakt: 2024-11-29
Stop de Plaatsing van een Windturbine in Kampveld – Teken de Petitie!
152 Gemaakt: 2024-12-10
Geef echt HOOP aan onze jeugd en sportverenigingen.
87 Gemaakt: 2024-12-05
Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!
22373 Gemaakt: 2020-06-30
Maak van het strand opnieuw een rijke vindplaats voor schelpen en fossielen. Zoekplezier voor jong en oud.
1170 Gemaakt: 2024-11-09
Tegen uitbereiding van parkeer vergunningen in hilversum
3485 Gemaakt: 2024-04-23
Trap de Spoortrap niet weg
316 Gemaakt: 2024-12-02
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
943 Gemaakt: 2024-07-07