Zeg NEE tegen kabinet Rutte 2!!!

Ikke

/ #81 Zo word er hier omgegaan met deze regering !!.

2013-03-11 20:29

Wat voor regering hebben we hier in Nederland heb je 31 jaar gewerkt bij 1 baas maar door een faillissement in 2009 en na 5 weken alsnog een doorstart te maken mocht ik niet meer blijven. Conclusie 3 jaar in de W.W in die 3 jaar toch geprobeerd om aan het werk te gaan ism een UWV arts alles heel goed gecheckt of ik die werkzaamheden wel mocht doen vanwege de rug waarvoor ik al gedeeltelijk voor in de W.A.O zit. Goed heb het toen 1 maand vol kunnen houden maar het ging niet meer met me rug kon s'morgens het bed niet eens meer uitkomen. In die tijd voelde ik me ook steeds erg verkouden wat na 4 weken een zware longontsteking bleek te zijn. Heb toen samen met die UWV arts besloten om me arbeidscontract te ontbinden en dat ik in de Ziektewet terecht kwam. Maar ook die houd na 2 jaar op met het uitbetalen en dan moet je maar zien hoe het verder zal gaan. Maar zeggen ze U blijft wel gewoon in de ziektewet zitten en een stukje in de W.A.O. Voor de bijstand kom ik niet in aanmerking omdat de vrouw in de W.A.O. zit en volledig is afgekeurd en ik nog een paar andere uitkeringen heb weduwepensioen en een stukje W.A.O. En zitten we een klein stukje boven de norm van de bijstand.?
Daar heb je dan 31 jaar hard voor moeten werken en altijd mee moeten betalen voor de ziektewet enz enz, En nu in deze tijden werk is ver te zoeken overal heb je papieren voor nodig , maar ja die heb ik niet ben op 17 jarige leeftijd al gaan werken.
En heb veel geleerd in die 31 jaar alleen was dat enkel op het werk van toepassing.

Heb van die 4 jaar ook 1 jaar bij een reintregatiebureau gelopen en die konden ook helemaal niks voor me vinden.

Conclusie: Na 31 jaar werken krijg je 3 jaar een W.W uitkering en in mijn situatie na die 3 tot 4 jaar zoek je het maar uit daarna is het afgelopen?
Ik wilde dit jullie gewoon is laten weten hoe het hier in Nederland is gesteld.