Laat de stranduitbatingen Knokke-Heist langer open dan 20.00hr!!!

Gast

/ #13 Tash

2013-07-15 21:16

Ik persoonlijk heb daar ook geen problemen mee dat die beach bars langer open blijven, maar ik heb er dan ook geen last van. Als je naar the bigger picture kijkt, moet je toch ook rekening houden met andere mensen. De appartementen aan de zeedijk zijn vaak de vaste woonst van de iets oudere welgestelde mensen en als vakantieverblijf worden die vaak aan families met kinderen en ouderen verhuurd. Ik kan mij voorstellen dat Jan en Mieke die in 't centrum van Heist wonen het super vinden om te feesten en uit de bol te gaan, om dan terug te keren naar hun rustige wijk. Jan en Mieke die op de zeedijk met een jengelend kind zitten dat niet kan slapen omdat de muziek om 22h nog altijd loeihard staat daarentegen... Ik heb zelf geen kinderen, maar daar mag ook wel aan gedacht worden. Veel jonge gezinnen komen naar de kust omdat ze nog niet willen vliegen met de kids, of gewoon omdat een vakantie in het buitenland al vaak 2000-3000eur kost voor een gezin in het hoogseizoen. Is het voor hen zo'n goede zaak dat die clubs langer open blijven?