Navid Sharifi moet blijven!

Gast

/ #48

2013-08-22 19:59

Maggie, volgens mij hou jij enorm van vogelpikken! Wanneer wordt er nu eens informatie ingewonnen bij mensen die deze jongeren kennen? Voor jullie gaat het over dossier x9999, de mensen van zijn school, zijn werk, het OCMW,... zij KENNEN de mensen achter dossier x9999. Haal daar uw informatie, vertrouw op de professionaliteit van die mensen en neem dan een beslissing!
Navid, ik weet dat je een doorzetter bent, wat jij gepresteerd hebt in de 5 jaar dat je hier mocht verblijven doen weinig je na! Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je mag blijven, dat het allemaal een zéér flauwe mop was, een slechte droom maar als ze niet ontwaken in Brussel hoop ik oprecht dat dit zelfde doorzettingsvermogen jouw naar veilige oorden mag brengen!

En Maggie dit is niet enkel uw probleem maar ook die van de Minister van Tewerkstelling: we mankeren goeie krachten in de bouwsector, van de Minister van Sociale Zekerheid: alweer iemand minder die wél bijdraagt, van de Minister van Onderwijs: hoe motiveren wij onze buitenlandse jongeren uit deeltijds onderwijs met Navid als voorbeeld en anderen die het niet goed doen en wel mogen blijven?

Weet je het maakt ons, mensen uit de sociale sector, moedeloos! Mensen als Navid kleuren onze dag, jij breekt ons sociaal hart!