Navid Sharifi moet blijven!

Gast

/ #151 Navid,

2013-09-23 09:36

Laat toch aub die jongen hier in België blijven. Dat we niet iedereen moeten toelaten is normaal, maar iemand als Navid...ik denk dat er héél veel mensen aan hem een voorbeeld mogen nemen!
Hier bij ons in het dorp, staat er een moskee. De mensen die daar naartoe gaan : mannen in lange kleren, sjieke auto's, hebben een parking voor hun moskee maar toch zetten ze hun auto's waar ze ze maar kwijt kunnen. Als je daarlangs passeert,, mag je nog niet teveel kijken want anders roepen ze dingen naar u. Er is hier zelfs jaren geleden eens een betoging geweest met Filip Dewinter.
Ik bedoel maar : iemand als Navid die zich totaal maar dan ook totaal heeft aangepast aan onze cultuur en maatschappij gaan ze morgen op een vliegtuig zetten richting Afghanistan, recht de oorlog in. Wat een schande is dit!
Ik ben beschaamd om Belg te zijn, echt waar. Ik, als kind, zou niet trots zijn moest ik een moeder als Maggie De Block hebben. Heeft ze dan echt geen geweten? Heeft ze dan echt geen hart?
Laat ons hopen dat ze toch haar mening herziet i.v.m. Navid.
Ik heb hem al een paar keer aan de lijn gehad vandaag en hij wil niet vertrekken. Hij legt zijn laatste hoop in onze handen.
Als er mirakels bestaan, laat ons dan hopen dat er een mirakel onze Navid nog kan redden.