Neen aan Jachtopeningsbesluit 2013-2018 betreffende (zwerf)katten

Greet Van Loo

/ #1048 Re:

2013-11-12 23:26

#1027: -

Proficiat!   maak u kenbaar please  . Mijn mailadres  : greetvl1@telenet.be

Wij zitten compleet op dezelfde golflengte . Mensen zoals u ; net als een Pol Goossen kunnen veel gewicht in de schaal werpen - elkeen op zijn manier  . Zelf zet ik mij al een aantal jaren in om zwerfkatjes te gaan voederen . Het is niet meer als onze "plicht" om voor deze sukkelaars op te komen .

Zwerfkat bestaat niet ; het is geen "subcategorie kat " het is een gewone huiskat die veel onrecht is aangedaan door ze te dumpen. En inderdaad , wat de VOS betreft : men gaat ze nog liever "vogelvrij" verklaren door op hen te schieten en dan maar rattenvergif strooien .  Alles wat daar van eet wordt als dusdanig gecontamineerd .  Schauvliege weet nog altijd niet dat het hoofdmenu van Vos bruine rat is  .  En als die "zwerkatjes" dan ook nog eens vogelvrij verklaard worden - wordt nogmaals een  rat niet door hen genuttigd  en verdelgd .   Wie / wat moeten wij nog allemmaal uitnodigen om die "bende" PEETERS_ SCHAUVLIEGE duidelijk te maken dat zowel de VOS als KAT nuttige dieren zijn in strijd tegen de bruine rat .

Maar helaas:de lobby jagers( dierenbeulen) zullen veel stemmen bezorgen aan duo Peeters/ Schauvliege .

Alvast bedankt dat u contact met mij wil opnemen .