Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Gast

/ #413

2014-02-09 18:29

Ik betaal maandelijks om en bij de 300 euro aan benzine "om te gaan/te kunnen/mogen werken" en krijg amper 52 euro woon werk vergoeding.
ik zou openbaar vervoer willen/kunnen nemen doch ben welgeteld 2u58 onderweg om op kantoor en thuis te geraken! Werken tot 18u = thuis aankomen om 21u28 (ha ja want mijn bus vertrekt aan het werk pas om 18U30) en dan nog 3 km te voet of met de fiets! quality time met gezin? wat is dat? bestaat het leven niet uit werken en afdragen aan de staatskas?
voor mijn part mag men al die gewesten en deelstaten opheffen! 1 federale kieskring is al meer dan genoeg die 12 of 13 ministers! gedaan met vlaams, brussels en waals parlement! zijn verdorie nog es een 50-tal extra ministers die we moeten betalen, die schrappen = heel wat geld in onze staatskas!! opheffen die boel en 1 regering in dit land! verdorie we moeten als vlaams en Franstaligen ne keer leren overeenkomen, in overleg gaan! als ons dat zou lukken op federaal vlak dan hebben we die 3 (sorry k vergeet de duistalige regering nog ) niet meer nodig. gedaan met die verdomde postjespakkers!