Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.

Gast

2014-02-09 18:22

gewoon schandalig, als je gaat werken met de auto moet je nog meer extra betalen. ze hebben liever dat niemand gaat werken en thuis blijft
ikke

#402 belastingen

2014-02-09 18:23

Schaf dan ook alle belastingen op brandstof, verkeer , en btw op alles wat met wagen te maken heeft af.

Gast

2014-02-09 18:25

Wat moeten de mensen doen die elke dag voor hun werk 30km of meer enkele rit moeten rijden en dit niet kunnen betalen??? De trein en bus nemen , waardoor je elke dag dan 4 uur onder de baan bent heen en terug. Moeten de mensen stoppen met werken...??? Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de melkkoe verder, verder, verder, verder uit te melken???? Schandalig , is niet meer te betalen!!!

Gast

ik ben zelfstandig limo-chauffeur die een aantal keren per dag de rit van Antwerpen naar Brussel aflegt.
dit gaat op de duur echt onbetaalbaar worden, dus: NEEN aan de kilometerheffing!!

Gast

da moe stoppen met de werkende mens uit te melken !!!!!

Gast

2014-02-09 18:26

Geldklopperij!!

Gast

Draait zoals steeds geld ophalen bij de kleine man en zoals altijd is deze kleine worm weer het duupje.

Gast

rekeningrijden bestaat al: dat heet nu brandstoftaks. Rijden tijdens de spitsuren op druk bereden wegen kost 50% meer brandstof.
Zorg dat er met de extra inkomsten uit die 50% een deftig alternatief in het openbaar vervoer gefinancierd wordt.

Gast

2014-02-09 18:27

Hebben ze al niet genoeg waar dient anders de verkeersbelasting voor . Als ze hun zakken maar eens eerst leeg maken met hun 20000€ per maand .En dan noch maar te zwijgen van hun inkomsten
van hun vele jobs ,want die heren zijn dan ook nog eens burgemeester of advocaat en soms ook
leerkracht .
Ik ben er helemaal tegen

Gast

2014-02-09 18:28