Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Neen aan rekeningrijden voor personenwagens!.

Gast

2014-02-09 18:22

gewoon schandalig, als je gaat werken met de auto moet je nog meer extra betalen. ze hebben liever dat niemand gaat werken en thuis blijft
ikke

#402 belastingen

2014-02-09 18:23

Schaf dan ook alle belastingen op brandstof, verkeer , en btw op alles wat met wagen te maken heeft af.

Gast

2014-02-09 18:25

Wat moeten de mensen doen die elke dag voor hun werk 30km of meer enkele rit moeten rijden en dit niet kunnen betalen??? De trein en bus nemen , waardoor je elke dag dan 4 uur onder de baan bent heen en terug. Moeten de mensen stoppen met werken...??? Wat gaan ze nog allemaal uitvinden om de melkkoe verder, verder, verder, verder uit te melken???? Schandalig , is niet meer te betalen!!!

Gast

ik ben zelfstandig limo-chauffeur die een aantal keren per dag de rit van Antwerpen naar Brussel aflegt.
dit gaat op de duur echt onbetaalbaar worden, dus: NEEN aan de kilometerheffing!!

Gast

da moe stoppen met de werkende mens uit te melken !!!!!

Gast

2014-02-09 18:26

Geldklopperij!!

Gast

Draait zoals steeds geld ophalen bij de kleine man en zoals altijd is deze kleine worm weer het duupje.

Gast

rekeningrijden bestaat al: dat heet nu brandstoftaks. Rijden tijdens de spitsuren op druk bereden wegen kost 50% meer brandstof.
Zorg dat er met de extra inkomsten uit die 50% een deftig alternatief in het openbaar vervoer gefinancierd wordt.

Gast

2014-02-09 18:27

Hebben ze al niet genoeg waar dient anders de verkeersbelasting voor . Als ze hun zakken maar eens eerst leeg maken met hun 20000€ per maand .En dan noch maar te zwijgen van hun inkomsten
van hun vele jobs ,want die heren zijn dan ook nog eens burgemeester of advocaat en soms ook
leerkracht .
Ik ben er helemaal tegen

Gast

2014-02-09 18:28

Kost autorijden nog niet genoeg,als je veel kilometers aflegt dan betaal je toch al zoveel meer aan brandstof .

Gast

2014-02-09 18:29

Trekt op niks veel te duur lost het probleem niet op dan krijgt men file op alternatieve wegen

Gast

ik ga al nergens meer omdat ik altijd parking moet betalen, en de kosten van een auto te duur worden voor gewone verdieners, al die wetten worden gestemd door mensen die een diploma hebben en dus altijd goed gaan verdienen, hoe kunnen ze zich ooit in onze plaats zetten ?? en oplossen gaat het niets, de mensen die nu met de auto nog naar het werk gaan, doen dat voor een reden en gaan dat blijven doen, en openbaar vervoer is te duur en ongemakkelijk

ik ga ook al niet meer op reis met de auto, door de boetes in frankrijk enzo, als ik maar zo snel kan rijden, duurd het  3  dage nar spanje en kom ik te laat op mijn hotel s'avanods, het is gewoon niet tof meer om auto te rijden, elke seconde moet men opletten, voor dit en dat regeltje kom aan zeg, het wordt te veel..

Gast

Ik betaal maandelijks om en bij de 300 euro aan benzine "om te gaan/te kunnen/mogen werken" en krijg amper 52 euro woon werk vergoeding.
ik zou openbaar vervoer willen/kunnen nemen doch ben welgeteld 2u58 onderweg om op kantoor en thuis te geraken! Werken tot 18u = thuis aankomen om 21u28 (ha ja want mijn bus vertrekt aan het werk pas om 18U30) en dan nog 3 km te voet of met de fiets! quality time met gezin? wat is dat? bestaat het leven niet uit werken en afdragen aan de staatskas?
voor mijn part mag men al die gewesten en deelstaten opheffen! 1 federale kieskring is al meer dan genoeg die 12 of 13 ministers! gedaan met vlaams, brussels en waals parlement! zijn verdorie nog es een 50-tal extra ministers die we moeten betalen, die schrappen = heel wat geld in onze staatskas!! opheffen die boel en 1 regering in dit land! verdorie we moeten als vlaams en Franstaligen ne keer leren overeenkomen, in overleg gaan! als ons dat zou lukken op federaal vlak dan hebben we die 3 (sorry k vergeet de duistalige regering nog ) niet meer nodig. gedaan met die verdomde postjespakkers!

Gast

2014-02-09 18:30

Die politiekers denken alleen meer aan het vullen van hun eigen zakken. Geen respect meer voor de werkende mens. Ik ben 60 en ipv met pensioen te mogen wordt ik sinds vorig jaar verplicht om dagelijks van Leuven naar Antwerpen te rijden. Alternatief : dagelijks 3 uur langer met trein tram bus. Mooie einde carrière. Dank u belgische en europese politici. Schandalig gewoon.

Gast

2014-02-09 18:30

dit kan niet

Gast

2014-02-09 18:31

Men moet gewoon veel meer investeren in het openbaar vervoer, dan hoeven die auto's minder. Ook iemand als ik (die elke dag met het openbaar vervoer gaat werken) wordt weer gestraft als ik bijvoorbeeld om 9 u. een afspraak heb en er niet geraak met trein of bus! En een auto heb je dus echt nodig als je een paar afspraken per dag hebt! Door slechte aansluitingen ben je soms een halve dag onderweg, terwijl je met de auto er op nog geen uurtje bent! Moest dit beter georganiseerd zijn, ik doe die dure auto meteen weg! Nu ben ik verplicht hem te (onder)houden, want als werkmens wordt van je verwacht om superflexibel te zijn! Politici, denk AUB aan mensen die met amper 1200 € moeten toekomen!!!

Gast

2014-02-09 18:32

Onze wagens zijn nu al de melkkoeien van het land, genoeg is genoeg hè.

Gast

2014-02-09 18:33

Stop de werkende burger te straffen. Ik rij vanuit Hasselt naar Brussel voor mijn werk, werk ik dagelijks kilometers in de file sta. Het openbaar vervoer in Belgie is voor mij ook geen optie. Als ik nu ook nog moet gaan betalen om te gaan werken dan is dit een ware schande. Typisch Belgie.

Gast

2014-02-09 18:34

buitenlandse transporteurs te laten betalen en niet de Belg die op de dag van vandaag al genoeg taksen betalen!

Gast

2014-02-09 18:35

Aangezien ik commercieel medewerker ben van een IMMO kantoor, en makkelijk 40000 km per jaar afleg, vind ik dit verschrikkelijk nieuws. In België is de aankoop van een auto duur, de taks ongelooflijk, de auto taks duur en nu nog eens rekeningrijden als extra kosten. En dat moet je weten dat onze autobanen verschrikkelijk slecht zijn onderhouden en het openbaar vervoer een ramp is. Welke zijn de alternatieven ?????????????? Tip voor de Groene mannen kom mij thuis oppikken met uwe fiets, maar 's avonds niet klagen als je moe bent. Onnozelaars....

Gast

2014-02-09 18:37

Te veel is te veel
Ons blijven ze niet melken

Gast

2014-02-09 18:38

Sorry, ben gehandicapt & stap niet goed !! Mijn vriendin rijdt me overal heen. Openbaar vervoer is zeer moeilijk voor mij ! Ik leef van een uitkering & kom zo al niet toe. Leggen jullie bij?

Gast

2014-02-09 18:40

Ik ben een zelfstandige die dagelijks op de baan is voor mijn werk en dit is voor mij onbetaalbaar. Mensen die omwille van hun beroep constant op de baan zijn zouden in elk geval niet mogen vallen onder deze nieuwe regel.

Gast

2014-02-09 18:43

Wat met een buitenver blijf

Gast

2014-02-09 18:43

Het gaat anders het leven veel te duur maken voor mezelf, u en iedereen!!!!!