Inspecteur Huurman moet blijven!

Susanne van Eps-Habibe

/ #231 Re: Re: medische missers

2014-02-28 09:04

#229: mr. Contentu - Re: medische missers

Beste Cor,

Bedankt voor uw verhaal. Ik vind het bijzonder vervelend wat u allemaal is overkomen. Helaas bent u niet de enige ! Mijn man is vaatchirurg en wij waren in 2009 en 2010 woonachtig op Curacao; in die tijd hebben wij herhaaldelijke keren mee mogen maken dat de chirurgen in het SEHOS op het punt stonden om benen te amputeren bij patienten en die gelukkig bij mijn man terecht zijn gekomen en deze patienten lopen nog steeds op twee benen ! Wij zijn geen nederlanders maar Yiu di Korsou en in Nederland opgeleidt en wilden graag een bijdrage leveren aan de verbetering van de gezondheidszorg op ons eiland. Na alle schandalen en corrupte manipulaties zijn wij teruggekeerd naar NL. Met pijn in ons hart want het voelt alsof wij onze patienten in de steek hebben gelaten. Een keer per jaar zijn wij op Curacao en zien wij onze patienten en telkens weer horen wij de meest afgrijselijke verhalen. Vanuit NL probeer ik mijn steentje bij te dragen aan de bewustwording van het volk dat iedereen recht heeft op een goede zorg ! Ik ben ook bezig met het oprichten van een patientenvereniging zodat er in ieder geval een instantie op Curacao zal zijn die opkomt voor de belangen van de patienten. Al deze verhalen worden nu gebundeld en aan de hand van deze verhalen willen we de druk opvoeren bij de minister van gezondheid om zijn verantwoordelijkheid te nemen.