Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

De boemerang

/ #2282 Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2280

2014-04-04 05:32

#2281: - Re: Re: Re: Re: Re:

U begrijpt het nog steeds niet, hè?

"Overigens zal je toch eens beter moeten luisteren/lezen en het geheel moeten horen i.p.v. wat de media als stukje gebruikt wat dan lijkt of het over alle Marokkanen gaat, en natuurlijk is dat ook de opzet van de Media en Kabinet"

U kunt luisteren naar dat stukje of het geheel zo vaak u wilt, Wilders vraagt toch echt heel duidelijk of het aanwezige clubje méér of minder Marokkanen wil. En dat 'ie daar dan voor gaat zorgen. Dat lijkt niet alleen alsof het over alle Marokkanen gaat, Wilders heeft het over alle Marokkanen. En het Calimero-gedrag van zowel Wilders als zijn aanhang wordt zo langzaamaan wel heel erg oud en vermoeiend.

"Er is maar 1 oplossing voor het Marokkaanse probleem: Opvoeding"

Hm, dat is niet de oplossing die blonde Greet had bedacht. Het siert u toch voor een deel een eigen conclusie te hebben getrokken. Nu de rest nog.

"Hoe dom begint een afzonderlijke Nederlander te zijn die het wil horen zoals het voorgebakken wordt?"

Ik weet niet, hoe groot is het intellect van de gemiddelde PVV-aanhanger? Neem eens vaker een spiegel ter hand en kijk hoezeer u nu werkelijk afwijkt van wat u in een ander verfoeit.

"Het Gros kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands omdat ze te beroerd zijn om het te leren."

U 'kunt' wel Nederlands, dan?

"… breng nog steeds mijn centen naar die verrukte belasting!"

U lijkt mij van Duitse afkomst, nietwaar?