Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Gast

/ #2419

2014-05-22 14:27

Ik kan het niet eens zijn met de manier hoe Geert Wilders de mensen tot haat aanzet, maar...

Ik kan ook niet door de vingers zien dat de criminaliteit in nederland stijgt, het aantal asielzoekers stijgt enorm, gevangenissen zitten vol, banen worden weggeven aan goedkopere krachten (polen), en mijn belastinggeld, het grote deel van mijn hard verdiende centjes die ik afgeef aan de belastingdienst, die gaat naar allochtonen die al jaren in nederland wonen, geen nederlands spreken, niet werken of bezig zijn met een opleiding, en dus alleen maar uitkering trekken. Een multiculturele samenleving is goed, maar het kan ook te multicultureel worden.

Dus wat Geert Wilders ook geroepen heeft, "Het tuig moet eruit", geen complete bevolkingsgroep
maar de rotte appels. En Nederlanders zijn al in hun eigen land. Voorbeeld: In Marroko wordt je hand eraf gehakt als je iets steelt, dus dan doe je het maar ergens waar het minder bestraft wordt? nee dus, als je hier een zwaarder vergrijp pleegt, zit je straf dan maar uit in je eigen land.