Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Vuur

/ #378 Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

2014-06-24 15:32

#375: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn Kijk Vuur zo doe je dat, onderbouwing quoten ;-)

Wederom blijk je over bovenmatig intelligentie te beschikken die je op een productieve manier inzet voor de maatschappij. Jouw kritische posts zou ik graag op mijn blog terug zien en zou je ook graag terug zien op mijn site. Maar blijkbaar ben je alleen geinterresseerd in het ontsporen van dit forum als een ware trol:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)

Werkwijze

• De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.
  • Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.
  • Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.
  • Meningen geven die niet van toepassing zijn op de werkelijke gedachtegoed van de poster
  • Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.
  • Schijnargumenten geven, met als enkel doel de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.
  • Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.