Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

They Knew

/ #379 Re: Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

2014-06-24 18:30

#375: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: De fabel dat het dna sample onbetrouwbaar zou zijn

"Wil je op die toer gaan, zul je eerst daadwerkelijk geloofwaardig moeten kunnen aantonen dat het dna sample daadwerkelijk besmet was en dat kun je simpelweg niet"

LOL, voor de tweede keer ontwijk je mijn conclusie dat jij voorgeprogrammeerd bent. Daarnaast hoef ik niets aan te tonen omdat het NFI dat al voor mij heeft gedaan. Het NFI geeft zelf aan dat zij niet precies weten hoeveel samples "fout" waren. Zeker is 1700, volgens het NFI maar het zijn er zeker meer en van de overige 198.300, waarvan het NFI niet weet hoeveel daar "fout" van was, hebben zij doodleuk onderzoek aan gedaan. Dus, jij kunt nog zoveel uit je nek lullen wat je wilt, je kunt nog zoveel mistflarden opwerpen, het gaat je niet lukken. Jij steunt een criminele organisatie die gebruik heeft gemaakt van 198.300 verdachte samples waar deze vernietigd hadden moeten worden. Dus zoals je ziet, ik hoef niets aan te tonen, het NFI had het Vaatstra sample niet eens mogen gebruiken, het was simpelweg ONWETTIG. Sorry, Illuminatiman maar je bent een voorgeprogrammerde eersteklas stumper.