Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Mark vd Illuminati

/ #477 Re: Re: Re:

2014-07-03 14:07

#473: Dhr. A.L.U. Hoedje - Re: Re: Hallo Mark, Heb je niks te doen of zo? Ik reageer nooit op internet en ken je ook niet, maar bewonder je vasthoudendheid met je talloze boodschappen, die je overal op internet op ongefundeerde feiten ventileert. Zit je werkloos thuis of zo? Gepensioneerd? Of wordt je betaald door Justitie om de boze geest in de fles te houden m.b.t. de Vaatstra doofpot.

Lol weer zo'n fanast :-P

#473: Dhr. A.L.U. Hoedje - Re: Re: Mark, vergeet 1 ding niet: Hoe harder je ertegenin gaat....des te meer mensen raken geinteresseerd in het boek van Wim Dankbaar en J. Hans Mauritz. Ten slotte adviseer ik je om er maar vooral lekker tegen in te blijven gaan, dan zijn er nog sneller 100.000 boeken verkocht (of het veelvoudige) van ''Het geheime dagboek van Maaike Vaatstra''. Voor ik het vergeet....In ieder geval hartelijk dank voor je bijzonder grote bijdrage aan de stimulering hieraan!

BWAHAHAHAHAHAHAHAHA :-P Welnee joh, hier komen als 'tegenstanders' alleen maar mensen die allang vastgeroest zitten in hun complotdenken en dat zijn er niet veel, het gaat met moeite waarschijnlijk nog lukken om 300 handtekeningen te zetten.

Ach en wat de verkoop van het boek betreft, daar maak ik me geen zorgen om hoor. Ik heb het bij bol.com een beetje in de gaten gehouden. Een paar weken terug stond het boek op pagina 14 als ik sorteerde op 'best verkocht' en in de tussentijd is het gekeldert naar pagina 27... Niet bepaald een bestseller dus :-P

Wellicht kan Wim Dankbaar de volgende lichting die hij gratis gaat uitdelen, eerst even massaal zelf bestellen bij bol zodat de verkoopcijfers nog een beetje ergens op gaan lijken ;-)