Steun de aangifte tegen de doofpotters in de Vaatstra-zaak

Vuur

/ #482 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon..

2014-07-03 14:58

#475: Mark vd Illuminati - Re: Re: Re: Re: Re: Het patroon.. Nee hoor Maaike Vaatstra/Terpstra heeft zichzelf gefrustreerd en misleid door ten onrechte obsessief te kijken naar het AZC. Justitie heeft slechts in samenwerking met haar familie getracht haar aan te spreken op haar obsessie.

Dank voor je kort door de bocht reactie om Maaike Terpstra hier zo af te branden als een obsessieve vrouw.

Dus heb je het hele dagboek gelezen? Ja? Dan ben je gewoon heel dom of bewust aan het manipuleren.

Zo nee, moeite om het te vinden? Wacht ik help je even voor als je het gemist hebt:

http://vuur01.wordpress.com/2013/11/03/dagboek-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 1)

http://vuur01.wordpress.com/2014/02/14/deel-2-dagboek-maaike-terpstra-moeder-marianne-vaatstra/ (deel 2)

Ik heb veel discussies gevoerd met mensen. Ook met enkele officieren van justitie, thans nog werkzaam bij het OM die haar echte dagboek gelezen hebben en die zeggen allemaal dat hier iets goed mis is en dat Maaike volledig terecht de juiste vragen stelde en al helemaal niet obsessief is/is geweest.

Iedereen weet allang wat jou bedoeling hier is en dat is keer op keer veel info neerzetten en verdraaien om verwarring te schoppen. En hoe langer je hier mee doorgaat hoe vaker ik je ga wijzen op de links van het dagboek. De hardnekkigheid en het doorzettingsvermogen van Maaike is hierin mijn absolute voorbeeld en die strijd zal ik doorzetten tot het bittere eind. En ik kan je alvast verklappen dat ik geen familie heb die mij onder druk zet om het niet te doen en ik voorlopig nog lang niet in de 70 ben dus energie zat.

Wederom wacht ik met smart op je volgende bericht zodat ik je weer kan wijzen op de dagboeken.

En oh ja, speel voortaan op de man, op mij ofzo. Maak mij gerust af om mijn gelieg en bedrieg maar ik kan er echt niet tegen hoe jij Maaike afschildert als één of ander seniel obsessief wijf .... ga je diep schamen........... je hoeft niet alles te doen wat je baas je opdraagt, moraliteit is je eigen verantwoordelijkheid.