Afschaffen verplichte eigen risico gezondheidszorg

Gast

/ #318

2014-07-18 07:51

Afschaffen die geldklopperij. Dáár bezuiningen waar het echt kan.Ik zeg de premiehunters die kunnen een behoorlijke duit in het zakje doen.

Onze regering heeft zo de mond vol van belastingen te verzinnen wat dacht je van een OPROTPREMIE TAKS en een GOUDEN HANDDRUKTAKS??????

Zeker niet bij de burger want die kan er echt niets aan doen en vergeet ook niet de chronische zieken die zijn al dubbel ziek hier door. In wat voor een maatschappij zijn we beland waar de hard werkende Nederlander op de twee derde of zelfs vierde plaats komt. Waar slaat dit op? Wie heeft deze crisis veroorzaakt ga daar de tekorten halen ipv ze nog meer geld te geven. Hoe zot kan je het krijgen en er ook nog mee wegkomen.
Gouden handdrukken en extravagante oprot premies. Of ze nu bij het begin van een contract zijn afgesproken of niet dit is buiten alle proporties. Het is ons geld wat daar verdeeld wordt. Er kreperen mensen letterlijk onder onze ogen.
Is de zorg echt zo duur? Ik denk het zelf niet er worden prijsafspraken gemaakt.......
Er worden afkickklinieken aangeboden in Afrika.....??
Medicijnafspraken bij huisartsen die een belachelijke vergoeding kunnen krijgen als ze een bepaald medicijn voorschrijven een jaar lang.....??
Daar zijn tv beelden van bij de Tros het programma Radar.
De gezondheidzorg in Engeland is GRATIS!!!!! Je kan er zelfs je bus of treinkaartje vergoed krijgen of de gereden kilomters.
Ga hier niet vertellen dat de zorg in Nederland duurder is dan elderders!!
We zijn zo begaan met de buitenlandse medemens dat deze niets hoeft te betalen zelfs niet het betalen van het eigen risico????? Ik vind dat vreemd en met mij nog een stuk 16 miljoen Nederlanders.
Het volk is het echt zat. Wij zijn te geciviliseerd om een volkopstand te organiseren maar iedereen heeft een breekpunt......
Succes met deze actie hopenlijk heeft het nut gehad dat ik hier mijn gal heb kunnen spuwen!