Steun Stekelbees van Landen en de deelgemeenten van Landen

gast

/ #31

2014-10-27 15:12

Welk alternatief biedt de stad Landen?  Een vrijwilliger op een speelplaats met 90 kinderen die zich maar moeten bezig houden?  Ik wil de ouder niet zijn die zijn kind zo om 7u 's morgens moet achterlaten of op het werk zitten en weten dat mijn kinderen na schooltijd zolang nutteloos moeten rond hangen tot ik ze kan gaan ophalen?  Of heeft Landen nog niet genoeg hangjongeren die voor overlast zorgen?

Mijn kinderen hebben bij Stekelbees de kans gekregen om zich te kunnen uitleven, dingen te  kunnen uit proberen die ze thuis, op school of in de jeugdbeweging niet konden. Maar steeds onder deskundige ogen van de begeleiding!  Zij hielden rekening met wat de kinderen wilden.

Blijkbaar heeft de stad Landen geen interesse in wat de kinderen willen, wat de ouders nodig hebben om te kunnen gaan werken en zo de stadskas te spijzen!

Na muziekboxen om zigeuners te verjagen, weer een blunder van formaat!  Misschien moeten de bewindsvoerders eerst een probleem onderzoeken om dan een weloverwogen beslissing te nemen in het belang van haar kiezers!

Ik wil alle Landenaren oproepen om het stadsbestuur halt toe te roepen!

Stekelbees hou de moed erin, jullie kunnen rekenen op onze steun.